Kuuntelin kirpparilla kahde keski-ikäisen naisen keskustelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Nainen 1: "Hei tässä on hieno maljakko. Otankin tämän. Mun mielestä on kiva, kun on paljon erilaisia maljakoita mistä valita.

Nainen 2: Ei kommentoi heti mitään, mutta sitten sanoo "Mun mielestä toi on sellanen mikä tuli ruokakaupasta taannoin jonkun jutun kylkiäisenä... en muista mikä se oli, mutta joku semmonen toi mun mielestä on."

Nainen 1: "Aijaa... No sit saa kyllä jäädä tähän..."

Poistuivat paikalta ja kävin katsomassa niin maljakko maksoi 2e. Mikäköhän siinä oli niin kauheaa, että mieleistä maljakkoa ei voinut ottaa, kun kaveri kertoo vieressä, että se on (mahdollisesti) ollut joku kylkiäislahja. :D

No noissa kylkiäisissä ja tyhjennetyissä shampoopulloissa on minusta usein kova hinta kirpparilla. Jospa sillä 2eurolla saisi sen ruuankin siihen samaan :D

Ei sillä etteikö niitä saisi myydä tai ostaa, mutta kannattaa hahmottaa onko maksamassa 2euroa 3euron jutusta vai 30euron jutusta. Lisäksi kylkiäiset tuppaavat olemaan liian usein skeidaa tavaraa. Toki välillä saa ihan oikeatakin tuotetta.

Kyllähän tääläkin aina sanotaan ettei äp:n vaatteita sais myydä kun on ne "ilmasiksi" saatu,eli ei kai sit kylkiäisiäkään saa myydä,vaan ilmaseksihan ne pitää jaella. :D

[QUOTE="vieras";26152761]Olisitko itse ostanu?[/QUOTE]

Ei se maljakko ollut mun mieleen, mutta itseasiassa olisin heti ottanut sen jos se olisi ollut kirkas väriltään. Ei todellakaan vaikuta mitenkään se, että onko joku kylkiäinen vai ei, jos jotain tahdon ja hintakin on sopiva.

No noissa kylkiäisissä ja tyhjennetyissä shampoopulloissa on minusta usein kova hinta kirpparilla. Jospa sillä 2eurolla saisi sen ruuankin siihen samaan :D

Ei sillä etteikö niitä saisi myydä tai ostaa, mutta kannattaa hahmottaa onko maksamassa 2euroa 3euron jutusta vai 30euron jutusta. Lisäksi kylkiäiset tuppaavat olemaan liian usein skeidaa tavaraa. Toki välillä saa ihan oikeatakin tuotetta.

Sellaset vastaavat vaasit maksaa jossain tilulilu-kaupoissa kuitenkin 5-10e eli siitä sen ois saanut 2eurolla. Ja ei sitä kyllä ainakaan tällä hetkellä saa kylkiäisenä siitä kaupasta mistä tämä toinen nainen väitti saavan enkä ole koskaan nähnytkään niitä siellä, mutta en silti vannomaan mene.

Yhteistyössä