A
auttakaa
Vieras
Avioliittoni on huonossa jamassa, haluan vielälapsia mutta mieheni on päättänyt kummankin puolesta, että EI enään.Meillä on 3 lasta nuorin 5v. Itse olen 31v, ehkä nyt on se "minun itseni aika", mutta mitä sillä ajalla tehen? Asumme pienessä kunnassa syrjäisessä kylässä Lapissa. Olen alkanut tekemään osa-aika työtä jotta olisin enemmän kotona.....? huomaan olevani yksin kotona, lapsilla on omat menonsa. Huomaan haluni huutaa "Hei äiti on täällä".
Tunnen mieheni pättäneen niin suuren asian pääni ylitse, onko minulla enää itsemäärämisoikeutta omaan elämääni ollenkaan?
Mieheni on hyvä ja ihana, tässä asiassa hän ei vaan anna periksi.
Kaikki tunteeni häntä kohtaan ovat sekaisin, eihän seksilläkään ole sitten mitään väliä, kun en saa siitä tyydytystä.....
Tuntuu kun suutelisi veljeä..onko ohimenevää..sen aika näyttää.
Olen aivan tyhjä, annan kaikkeni työlle, perheelle ja miehelleni, että kaikilla olisi vain hyvä olla. En koe saavani mitään takaisn.
Tämä asia on ollut esillä jo 8kk eikä ole muuttunut mihinkään suuntaan.
:/ :/ :/ :/
Tunnen mieheni pättäneen niin suuren asian pääni ylitse, onko minulla enää itsemäärämisoikeutta omaan elämääni ollenkaan?
Mieheni on hyvä ja ihana, tässä asiassa hän ei vaan anna periksi.
Kaikki tunteeni häntä kohtaan ovat sekaisin, eihän seksilläkään ole sitten mitään väliä, kun en saa siitä tyydytystä.....
Tuntuu kun suutelisi veljeä..onko ohimenevää..sen aika näyttää.
Olen aivan tyhjä, annan kaikkeni työlle, perheelle ja miehelleni, että kaikilla olisi vain hyvä olla. En koe saavani mitään takaisn.
Tämä asia on ollut esillä jo 8kk eikä ole muuttunut mihinkään suuntaan.
:/ :/ :/ :/