Aikaisempina vuosina olen saanut isot kuuset lahjoituksena ja tänä vuonna piti mennä itse ostoksille. Katselin isoja kuusia ja ne maksoivat paljon - no tasan yhdestä paikasta löysin ison kuusen. Siispä päätin tehdä kokeen ja ostaa "tavallisen" kuusen ja katsoa miltä se näyttää. Muksu sai hitusen pienemmän ja harvemman (ja halvemman kuusen).
Muksun kuusi näyttää hyvältä. =)
Meidän kuusi näyttää pieneltä ruikulta
Tarinan opetus on, että noin 2.5metrin kuusi näyttää hyvältä pienessä tilassa (taitaa olla 2.7 korkeus huoneessa). Mutta korkeassa olohuoneessa, jossa vielä kuusta usein katsotaan ylempää, saman kokoinen (vähän hienompikin) kuusi ei näytä yhtään niin hienolta.
Ensi vuonna mittanauhan kanssa ja se on se 3.5m mitä pitää kuusessa olla mittaa, kun ostan se. Pahkuran pihkura. Tämä ei oo siis se mistä mä jouluna pihistän.
Muksun kuusi näyttää hyvältä. =)
Meidän kuusi näyttää pieneltä ruikulta
Tarinan opetus on, että noin 2.5metrin kuusi näyttää hyvältä pienessä tilassa (taitaa olla 2.7 korkeus huoneessa). Mutta korkeassa olohuoneessa, jossa vielä kuusta usein katsotaan ylempää, saman kokoinen (vähän hienompikin) kuusi ei näytä yhtään niin hienolta.
Ensi vuonna mittanauhan kanssa ja se on se 3.5m mitä pitää kuusessa olla mittaa, kun ostan se. Pahkuran pihkura. Tämä ei oo siis se mistä mä jouluna pihistän.
Viimeksi muokattu: