*kuva* mun uudet hiukset:D paitsi ei saa naura,mä olen taas kotikunnossa,sekä miehen paita päällä ja vielä pesen hiuksia kun teen

Hei, sellainen kysymys tuli mieleen, kun itsellä ei noita pidennyksiä ole koskaan ollut... Siis pysyykö toi pidennys varmasti paikoillaan esim. tanssiessa? Mä jotenkin pelkäisin varmaan, että tukka tippuu lattialle jossain juhlissa tms. Mun kaverilla oli vuosia sitten sellaiset pidennykset, jotka laitettiin kampaajalla (maksoivat niin aivan sairaan paljon). Niitä ei saanut harjailla kuin luonnonharjaksilla ja ne meni jostain syystä aika pian vähän huonon näköisiksi. En tiedä miksi... En kyllä itse olisi maksanut niin paljoa, kerta aika pian ne erottuivat omista hiuksista.

Ei ne tippu vaikka jos joku otta hiuksista kiinni,mulla oli jo clip-on ja onkin kotona ,paitsi ne on niin lyhyt eli 45cm ja uudet 65 eli ero on suuri,mutta ei kertakaan tippuneet,olin nukkunut niiden kanssa viikkoja,en ole ees laitanut pois ja kävin suihkussa kans,ne oli aina päässä hyvin kiinni,eli älä semmosta murehdi,se on mun mielestäni paras vaihtoehto mitä vaan voi olla ja kun kyllästyt otat vaan pois itse ja hetkessä

Ehkä kauniit kun ovat kunnossa ja kiiltävät mutta näyttävät tosi vaikeilta pitää hyvässä kunnossa. Eli huolto aikaa vievää ja pienten lasten äidillä aikaa ei välttämättä tuohon ole...?

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
clipseillä =)

mut miten se oma tukka on siellä niskassa? Siis mietin et ei ne klipsit voi pysyä jos oma tukka on vaan auki? Mä oon tehnyt pidennyksiä ja tää on mulle ihan uus juttu!

pysyy todellakin hyvin ja jos pelkäät niin vaikka vähän hiuslakka omille hiuksille ja sitten voit vaikka repiä ei ne lähdee,mä oikeasti kävin pesuillakin monta kerta clip-on kanssa ei ne menee mihinkään

clipseillä =)

mut miten se oma tukka on siellä niskassa? Siis mietin et ei ne klipsit voi pysyä jos oma tukka on vaan auki? Mä oon tehnyt pidennyksiä ja tää on mulle ihan uus juttu!

pysyy todellakin hyvin ja jos pelkäät niin vaikka vähän hiuslakka omille hiuksille ja sitten voit vaikka repiä ei ne lähdee,mä oikeasti kävin pesuillakin monta kerta clip-on kanssa ei ne menee mihinkään

Mä löysinkin kaupan joka noita myy ja siellä oli kiinnitysohjeet. Vaikuttaa tosi kätevältä. Liimasineteillä oma tukka menee kamalaan kuntoon.

clipseillä =)

Mä löysinkin kaupan joka noita myy ja siellä oli kiinnitysohjeet. Vaikuttaa tosi kätevältä. Liimasineteillä oma tukka menee kamalaan kuntoon.
menee sekä ne menevät pois todella helposti,mulla lähtenyt varma puolet hiuksista 2kuukaudessa vaikka oikea kamppaa oli ja vaikka pidennys maksoi 600,ei ikinä enää

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hanki jo se parempi kamera!!! Ärsyttää ku on niin huonolaatusia kuvia aina nuo sun kuvat. Ois kiva nähä kunnon kuvia!:)

on kameraa ei ole johtoa,johto pitää ostaa,en ikinä muista
Pistä nyt johonkin muistutus että muistat ostaa sen johdon seuraavna kerran kun kaupassa käyt!:)

Hanki jo se parempi kamera!!! Ärsyttää ku on niin huonolaatusia kuvia aina nuo sun kuvat. Ois kiva nähä kunnon kuvia!:)

on kameraa ei ole johtoa,johto pitää ostaa,en ikinä muista
Pistä nyt johonkin muistutus että muistat ostaa sen johdon seuraavna kerran kun kaupassa käyt!:)

joo vrma pitää jonnekin laita se muistutus :laugh: kun muistan kaikki paitsi ei tärkeitä asioita :snotty: