Kuvakortit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herkkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Herkkis

Vieras
Taidetaan tänä vuonna laittaa pelkät tiimarin kortit eteenpäin, niin paha mieli tullut kun on lukenut noita aikuisten ihmisten kommentteja kuvakorteista. Aina aikaisempina vuosina laitettu, mutta nyt niistä on mennyt fiilikset ihan kokonaan... :(

Se on ihan sama kummin tekee, aina riittää marisijoita. Minulla ne kuvakortit päätyvät yhteen valokuva-albumiin. Etenkin vanhemmat sukulaiset arvostavat noita kuvakortteja, lapsettomat niistä yleensä marisevat, mutta kun saavat itse niitä lapsia, niin kummasti mieli muuttuu =D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on ihan sama kummin tekee, aina riittää marisijoita. Minulla ne kuvakortit päätyvät yhteen valokuva-albumiin. Etenkin vanhemmat sukulaiset arvostavat noita kuvakortteja, lapsettomat niistä yleensä marisevat, mutta kun saavat itse niitä lapsia, niin kummasti mieli muuttuu =D

Hei en oo marissu! Musta on ollu kiva saada kavereiden muksuista JOULUISIA kuvia (tai edes talvisia), mut emmä niitä taviskuvia välitä saada joulukortteina.

Älkää välittäkö täältä luetuista kommenteista.
Täällähän on jees ainoastaan reimatec ja kaikki muu on paheksuttavaa ja junttia.
Laittakaa ihmeessä juuri sellaiset kortit kuin haluatte.

Yhteistyössä