H
haluu wanhanaikaisia joulukortteja!!
Vieras
aiempina vuosina niitä ei oo paljon tullu mutta tänä vuonna melkein joka toinen joulukortti on ollut semmonen valokuvajuttu. olen tykänny laittaa joulukortit seinälle esille mutta ei noita nyt oikein viitsi, jotenkin tyhmältä näyttää puoli seinällistä tuttavine ja kylänmiesten lapsia meidän olkkarin seinällä. 