onko noi valokuvajoulukortit nyt jotenkin muotia tai erityisen halpoja?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluu wanhanaikaisia joulukortteja!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluu wanhanaikaisia joulukortteja!!

Vieras
aiempina vuosina niitä ei oo paljon tullu mutta tänä vuonna melkein joka toinen joulukortti on ollut semmonen valokuvajuttu. olen tykänny laittaa joulukortit seinälle esille mutta ei noita nyt oikein viitsi, jotenkin tyhmältä näyttää puoli seinällistä tuttavine ja kylänmiesten lapsia meidän olkkarin seinällä. :(
 
Kyllä meille on noita tullut joka ikinen vuosi viimeisen 27 vuoden aikana, joten ei ne taida ihan vain muotioikku olla. Hintakaan ei taida olla avainsana kun suunnilleen puolet on teetettyjä puolet askarreltuva kortteja.
 
ja sori vaan nyt kaikille(avaa sateenvarjon) mutta mä en voi sietää kun tulee postissa noita kuvakortteja.Ärsyttää kun lapset väkisten istutetaan sohvalle ja sitten räpsitään 200 kuvaa ja niistä valkataan se "paras" jossa yks kattoo ylöspäin ja toisella silmät kiini,kolmas itkee ja neljäa on kauhusta kankia! sori vaan mut en diggaa!
 
Minusta on niiin ihana nähdä tuttujen muksut kuvakorteissa. Tänä vuonna taas paljon saannut niitä ihailla. Itse olen myös kauan niitä laittanut. Halpojakin ne on. Käteviä myös, kun saa kaikki tekstit niihin valmiiksi.
 
mä myös pidän lapsi tai koira korteista...

en myöskän käsitä näitä ihmisiä jotka niitä vihaavat, onko sitten oma elämä niin huonolla tolalla jotta muiden hyvää tarkoittavia kortteja oikeen vihataan!
 
mikä teitä vaivaa? ette halua nähdä ystävienne ja sukulaistenne lapsia joulukortissa??!
Kuinka muuten jaksatte katsoa niitä? Minä ainakin olen ilahtunut kovasti jokaisesta tänä ja kaikkina vuosina saamistani jouluikorttikuvista,joissa lapsia :) Tylsiä ovat ne tavalliset joulupukkikortit!! Eikä ne muuten erityisen halpoja ole,itse maksoin n.60c+postikulut /kpl
 
Alkuperäinen kirjoittaja koi:
mä myös pidän lapsi tai koira korteista...

en myöskän käsitä näitä ihmisiä jotka niitä vihaavat, onko sitten oma elämä niin huonolla tolalla jotta muiden hyvää tarkoittavia kortteja oikeen vihataan!

en mä niitä nyt mitenkään VIHAA sentään. :D mutta on se omituista saada puolitutulta joulukortti, mikä onkin valokuva sen lapsista joita mä en ole ikinä edes nähnyt. :o tai kun lapsi sai kaverilta joulukortin niin siinä kortissa oli kaveri sisaruksineen porontaljalla. :o en mä semmoisilla päällystä seinääni.
 
Kuvakortit on minusta parhaimpia. taviskorteista yleensä luen kuka on lähettänyt tämänkin Tiimarikortin, mutten koskaan jaksa katsoa että mikä kuva kortissa on...

On näitä kuvakortteja ollut jo vuosia, ehkä vain olet sellaista ikäluokkaa, että kaverisi ovat alkaneet lisääntyä ja siksi näitä kortteja tulee. Meillä oli "buumi" pari-kolme vuotta sitten, silloin lähipiiri sai vauvoja - nyt tullu enää harvaksellaan noita kuvakortteja. Monet kun tykkää lähettää kuvakortteja vain vauvoista tai aivan pienistä lapsistaan eikä esim.jo kouluikäisistään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuvakortteja:
Kuvakortit on minusta parhaimpia. taviskorteista yleensä luen kuka on lähettänyt tämänkin Tiimarikortin, mutten koskaan jaksa katsoa että mikä kuva kortissa on...

On näitä kuvakortteja ollut jo vuosia, ehkä vain olet sellaista ikäluokkaa, että kaverisi ovat alkaneet lisääntyä ja siksi näitä kortteja tulee. Meillä oli "buumi" pari-kolme vuotta sitten, silloin lähipiiri sai vauvoja - nyt tullu enää harvaksellaan noita kuvakortteja. Monet kun tykkää lähettää kuvakortteja vain vauvoista tai aivan pienistä lapsistaan eikä esim.jo kouluikäisistään.

kyllä noissa meille tulleissa korteissa on ihan oikein potretit koko sisarussarjasta, osassa teini-ikäisiäkin mukana.
 

Yhteistyössä