Kuvapino omista mussukoistamme,elikkäs lapsista=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Sulosia kuvia :heart:

Toi mies on 36v eikä mikään hemmetin pappa :kieh: :laugh:

ja 30v se elämä vasta alkaa....miehes on mun ikäinen :D millos on 37 vuotis synttärit?

Toi on syntynyt...APRILLIPÄIVÄNÄ :D

:D mä oon sitten vanhempi. ja mä oon syntynyt isänpäivänä, tyttö äitienpäivänä...

Ihania pienokaisia teillä! Omien lasteni kuvia en suoraan tänne uskalla laittaa, mutta kinderit.com - sivustolta löytyy kuvia tytöstäni. Oikeudet noihin kuviin on Kinderitillä ja kuvaukset hoitaneilla yrityksillä, joten niitä en voi itse käyttää... Likan kuvia löytyy molemmista nyt näkyvillä olevista kuvastoista; tuoreimmat uusimmassa Syksy/Talvi 08/09 sivuilta 58, 78-79, 81 sekä 63-67.

Vanha palstalainen, uusi nikki :saint: B)

4605951.jpg

kk sitten otettu kuva

Alkuperäinen kirjoittaja tätä tarkoitan:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja puhut lapsistasi:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
keskimmäinen paleli talvella... :whistle:
:D

tätä vois moderoida!!!!
mautonta!
etenki toi TEKSTISI!

Pienestä se sinäki pillastut. :o

tulipa vaan mieleeni ne vauva mikrossa kuvat jotka oli monien mielestä sairaita ja pervoja!!!!!!!! niinkuin toki olikin. mut ny joku suosittu vakkari laittaa kuvan lapsi kuivausrummussa ni se ei tunnu enää,ei miltää!
Vaikka en olekaan mikään nipo niin lapsi kuivausrummussa ei kyllä ole mitenkään erityisen hauska :/

Johtuu varmaan siitä jutusta jenkkilässä joskus taannoin missä lapsi meni pesukoneeseen ja toinen laittoi sen käyntiin kammottavin seurauksin.

Esikoinen 2v9kk :heart:
dzdo93.jpg

Ja kuopus 2kk,kohta jo 3kk :heart:
zl92xd.jpg

*muoks*
Pakko oli vielä laittaa Vanessan kotiinlähtökuva,painoa oli tuossa vain 2,3kg.pikkuinen rääpälehän se silloin oli :heart:
2ldvfus.jpg

Aivan suloinen ja mainio tuo keskimmäinen kuva pienestä tytöstä

:heart:

Yhteistyössä