M
minä,
Vieras
Tuo on parempi auto ja naiskuskeistakaan ei ole vastustaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;24842117:tuo on mulle sitä mielentyyneyttä.
sitäpaitsi ylemmässä on naiskuski ja hyvä semmonen :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuo on parempi auto ja naiskuskeistakaan ei ole vastustaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;24842117:tuo on mulle sitä mielentyyneyttä.
sitäpaitsi ylemmässä on naiskuski ja hyvä semmonen :xmas:
Hui, naamaskin on ihan punanen. Paleltuko?
Väärä väri, naisilla pitää olla joku pinkki tai muu värikäs autoTämä kuva oli jo tuolla unelmaketjussa, mutta pakko hehkuttaa taas. Tällasen saan tällä viikolla![]()
Ei pahasti, ripset jäätyi ajolaseihin kiinniHui, naamaskin on ihan punanen. Paleltuko?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Väärä väri, naisilla pitää olla joku pinkki tai muu värikäs auto
![]()
Ei.Lahti ja mukkulan lähiö.Onko toi eka kuva kontulasta?
¨Onko tuolla tyynyn takana vessapaperirulla?![]()
¨
On.
Toi kuva on otettu mun kaverin luona, mulla jäi tytön puklurätti kotia joten roudasin sit vessapaperirullaa mukana..![]()

Mä olen järjestellyt tänään vanhoja kuvia ja niitä katsellessani en voi kuin ihmetellä että MITÄ mun päässä niksahti kun kolmenkympinkriisissäni vetäisin hiukseni lyhyiksi. Ainakin mun tapauksessa näyttäis olevan pidempi parempi
Lyhyt:
Pikkuisen pidempi (leikattu muuten ihan itte vetämällä pieni ponnari ja siitä poikki):
Pitkä:
![]()