Kuvapinoa lauantaille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trinsessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
untitled.jpg

Kuva J.L

noniin. Kerropa sitten miten niitä HIENOJA kuvia otetaan mullekin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Mulla on tylsää. :) Ihan mitä tahansa kuvia saa laittaa.

Meidän koirasta tänään otettu kuvanen.

on muuten tosi jylheän näköinen taivas, melkein pelottava...hyvin tavoitettu talven sininen hetki...ja koira on ihan kun meitin Vekku :heart: oli :)

Joo, toi oli jännä. Sain myös tytöstä kuvan kun oltiin ulkona missä puolesta kuvaa melkein kirkas taivas ja toisella puolella toi tumma pilvi. Sit olikin ihan vain hetki kun koko taivas tummeni ja alkoi pyryttämään kunnolla.

Tuossa vielä se kuva. Nyt mä annan muidenkin laittaa kuvia. :D

jännästi tuossa ennen sitä kohtaa kun taivas tummenee, niin valo jotenkin "siivilöityy" tai miten sen sanoisi...vähän aavemainen tunnelma, mutta lapsen olemus keventää asetelmaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja miuu:
Koirat näyttävät nauttivan lumesta!

tuo mun edellinen kuva oli paras niistä lumisista oksista. Muut oli sit tälläisiä:

:laugh: :laugh: :laugh: aika taiteellista?

Musta tämä on hieno kuva.

Kiitos! minusta se on aika hassu. tuo puu on kuin jokin peikko pensaan takana. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Kai mä kans laitan pärstän....tänään otettu kuva ja paitakin on tänään valmiiksi tehty, loput työt löytyy mun blogista
DSC_0016.jpg

Sä oot niin uskomaton! mä kadehdin ihan vihreänä sun luomisen voimaa. :heart:

tuo mun edellinen kuva oli paras niistä lumisista oksista. Muut oli sit tälläisiä:

Kiitos! minusta se on aika hassu. tuo puu on kuin jokin peikko pensaan takana. :snotty:

Just mietin et jos tulostais tuon, tyttö tykkäis tehdä kortin tuosta. :) Saanko tulostaa?

Mulla on tylsää. :) Ihan mitä tahansa kuvia saa laittaa.

Meidän koirasta tänään otettu kuvanen.

on muuten tosi jylheän näköinen taivas, melkein pelottava...hyvin tavoitettu talven sininen hetki...ja koira on ihan kun meitin Vekku :heart: oli :)

Joo, toi oli jännä. Sain myös tytöstä kuvan kun oltiin ulkona missä puolesta kuvaa melkein kirkas taivas ja toisella puolella toi tumma pilvi. Sit olikin ihan vain hetki kun koko taivas tummeni ja alkoi pyryttämään kunnolla.

Tuossa vielä se kuva. Nyt mä annan muidenkin laittaa kuvia. :D

jännästi tuossa ennen sitä kohtaa kun taivas tummenee, niin valo jotenkin "siivilöityy" tai miten sen sanoisi...vähän aavemainen tunnelma, mutta lapsen olemus keventää asetelmaa :)

Tuosta lapsi-kuvasta kannattais tehdä isompi suurennos. Ihana kuva!

Just mietin et jos tulostais tuon, tyttö tykkäis tehdä kortin tuosta. :) Saanko tulostaa?

Ole hyvä vain! *olen ihan otettu...*

Ole hyvä vain! *olen ihan otettu...*

No kun mä tiedän et toi ois just sellainen kuva mitä meidän tyttö tahtois käyttää korttipohjana. :) Sit se mitä luultavammin tekee silkkipaperista kukkia noille oksille. Kovasti rakastaa askartelua.

Yhteistyössä