Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:![]()
Kuva J.L
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
on muuten tosi jylheän näköinen taivas, melkein pelottava...hyvin tavoitettu talven sininen hetki...ja koira on ihan kun meitin Vekku :heart: oli![]()
Joo, toi oli jännä. Sain myös tytöstä kuvan kun oltiin ulkona missä puolesta kuvaa melkein kirkas taivas ja toisella puolella toi tumma pilvi. Sit olikin ihan vain hetki kun koko taivas tummeni ja alkoi pyryttämään kunnolla.
Tuossa vielä se kuva. Nyt mä annan muidenkin laittaa kuvia.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja miuu:noniin. Kerropa sitten miten niitä HIENOJA kuvia otetaan mullekin!!!
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kai mä kans laitan pärstän....tänään otettu kuva ja paitakin on tänään valmiiksi tehty, loput työt löytyy mun blogista
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:ei saisi isompaa versiota ? ainakaan mä en näe isona
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kai mä kans laitan pärstän....tänään otettu kuva ja paitakin on tänään valmiiksi tehty, loput työt löytyy mun blogista
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miuu:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Kiitos! minusta se on aika hassu. tuo puu on kuin jokin peikko pensaan takana. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja miuu:Sä oot niin uskomaton! mä kadehdin ihan vihreänä sun luomisen voimaa. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
on muuten tosi jylheän näköinen taivas, melkein pelottava...hyvin tavoitettu talven sininen hetki...ja koira on ihan kun meitin Vekku :heart: oli![]()
Joo, toi oli jännä. Sain myös tytöstä kuvan kun oltiin ulkona missä puolesta kuvaa melkein kirkas taivas ja toisella puolella toi tumma pilvi. Sit olikin ihan vain hetki kun koko taivas tummeni ja alkoi pyryttämään kunnolla.
Tuossa vielä se kuva. Nyt mä annan muidenkin laittaa kuvia.
![]()
jännästi tuossa ennen sitä kohtaa kun taivas tummenee, niin valo jotenkin "siivilöityy" tai miten sen sanoisi...vähän aavemainen tunnelma, mutta lapsen olemus keventää asetelmaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:toi nimi Peppi on kyllä jetsulleen sopiva sulle =)
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Alkuperäinen kirjoittaja miuu:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Kiitos! minusta se on aika hassu. tuo puu on kuin jokin peikko pensaan takana. :snotty:
Just mietin et jos tulostais tuon, tyttö tykkäis tehdä kortin tuosta.Saanko tulostaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Alkuperäinen kirjoittaja harmailen hetken:Juuu,
tässä oon minä
http://www.aijaa.com/v.php?i=5900251.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja miuu:Ole hyvä vain! *olen ihan otettu...*