Kuvasäde 2013 finalistit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis olenko ainut, joka on tätä mieltä, mutta 90% noista finalisteista on kaikkea muuta ku onnistuneita kuvia... Yksi näyttää peikolta, toinen shrekiltä, kolmas sekopäältä, neljäs kipparikallelta jne... Siis en IKINÄ laittaisi tuollaisia kuvia nettiin omasta lapsestani. Ei siellä ole ku kaks OK:ta kuvaa... Mut kyllä tuli sitten huonoja kuvia, jos noi on muka ne "parhaat parhaista".

[QUOTE="vieras";28133037]Siis olenko ainut, joka on tätä mieltä, mutta 90% noista finalisteista on kaikkea muuta ku onnistuneita kuvia... Yksi näyttää peikolta, toinen shrekiltä, kolmas sekopäältä, neljäs kipparikallelta jne... Siis en IKINÄ laittaisi tuollaisia kuvia nettiin omasta lapsestani. Ei siellä ole ku kaks OK:ta kuvaa... Mut kyllä tuli sitten huonoja kuvia, jos noi on muka ne "parhaat parhaista".[/QUOTE]

Täysi peesi.

No meidän poju oli kyllä kaikkein söpöin vaikka ei finaaliin päässytkään, mutta minusta noi kaikki oli hyviä kuvia :) Mä ymmärsin tuon kilpailun idean olevan nimenomaan, että tuollaisia hauskoja ja vekkuleita kuvia, ne kauniit muotokuvat mennään sit otattamaan erikseen valokuvaamoon tauluntekoa varten...

[QUOTE="vieras";28133100]No meidän poju oli kyllä kaikkein söpöin vaikka ei finaaliin päässytkään, mutta minusta noi kaikki oli hyviä kuvia :) Mä ymmärsin tuon kilpailun idean olevan nimenomaan, että tuollaisia hauskoja ja vekkuleita kuvia, ne kauniit muotokuvat mennään sit otattamaan erikseen valokuvaamoon tauluntekoa varten...[/QUOTE]

Aina se oma lapsi on se maailman kaunein...

Minulle taas "Kuvasäde" tuo mieleen jotain muita kuvia, kun pelleily kuvia. Ei tietenkään tarvitse olla minkään valokuvaamon ottamia kuvia, vaan normaaleja kuvia - ilman ihme ilmeilyjä eli normi hymy naamalla jne, eikä mitään kipparikalle tai shrek kuvia..

[QUOTE="vieras";28133518]Aina se oma lapsi on se maailman kaunein...

Minulle taas "Kuvasäde" tuo mieleen jotain muita kuvia, kun pelleily kuvia. Ei tietenkään tarvitse olla minkään valokuvaamon ottamia kuvia, vaan normaaleja kuvia - ilman ihme ilmeilyjä eli normi hymy naamalla jne, eikä mitään kipparikalle tai shrek kuvia..[/QUOTE]

No tietysti on :)

Niinno, minusta noi on paljon persoonallisempia kuin ne perus hymykuvat, ei semmoisissa oo mitään ihmeellistä. Pari noista kilpailukuvista on just sellaisia perustylsiä, vaikka söpöjä lapsia onkin :)

Oohohoo, harmittaakos nyt jotakuta kun ei oman kersan foto kelvannut finaaliin asti vai mistä moinen nillitys?? :D Söpöjä kuvia nuo näyttäs kaikki olevan, nehän on pieniä lapsia hyvänen aika. Muistan kun omat lapset oli pieniä, niiden "hymyt" oli juuri tuollasia virneitä.

[QUOTE="vieras";28143972]Oohohoo, harmittaakos nyt jotakuta kun ei oman kersan foto kelvannut finaaliin asti vai mistä moinen nillitys?? :D Söpöjä kuvia nuo näyttäs kaikki olevan, nehän on pieniä lapsia hyvänen aika. Muistan kun omat lapset oli pieniä, niiden "hymyt" oli juuri tuollasia virneitä.[/QUOTE]

Jaa minä kun luulin että tuohon on ihan hakemalla otettu muksuista "erikoiset ilmeet" eli silmät sikkuralla, naama vääntyneenä tai muutenkin omituisen näköisenä. Mutta eikö kaikkien lapset sitten osaa muka hymyillä? Ja ei, minäkään en kuvaa omastani tuonne lähettänyt eikä kateus ole iskenyt :) Luulin vaan lehden otsikon avatessa pääseväni ihastelemaan pikku söpöliinejä. Sori, friikkigallerialta se joiltain osin kuitenkin näyttää. En usko että ne lapset on oikeasti niin omituisen näköisiä, eiköhän siinä ole vaan valittu epäedustava kuva.

Yhteistyössä