Laitetaan kuvia omista pidennyksistä, ja sit onko sinetit/teipit, kauanko on jo olleet päässä jne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Empä ole moisia koskaan tarvinnut.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Empä ole moisia koskaan tarvinnut.
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Paljonko sulla Essie on noita sinettejä?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Paljonko sulla Essie on noita sinettejä?
Öööh, en mä muista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Paljonko sulla Essie on noita sinettejä?
Öööh, en mä muista![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana:Kui pitkät omien hiusten pitää olla et liukkaassa hiuksessa pysyis noi clip-on:it?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana:Kui pitkät omien hiusten pitää olla et liukkaassa hiuksessa pysyis noi clip-on:it?
No kyl ne pysyy aika lyhyessäkin hiuksessa, mut varmaan oman hiuksen pituus olis hyvä olla sellanen noin 5 cm. Ja jos hius on liukas niin sit se tupsu tupeerataan ennen klipsin laittoa.
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana:Kui pitkät omien hiusten pitää olla et liukkaassa hiuksessa pysyis noi clip-on:it?
No kyl ne pysyy aika lyhyessäkin hiuksessa, mut varmaan oman hiuksen pituus olis hyvä olla sellanen noin 5 cm. Ja jos hius on liukas niin sit se tupsu tupeerataan ennen klipsin laittoa.
hienoomulla on siis toivoa saada ne pysymään jos semmoset erehdyn joskus ostamaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana:Kui pitkät omien hiusten pitää olla et liukkaassa hiuksessa pysyis noi clip-on:it?
hienoomulla on siis toivoa saada ne pysymään jos semmoset erehdyn joskus ostamaan
![]()
Itelläkin oli tosi lyhyet hiukset kun ostin pidennykset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana:Kui pitkät omien hiusten pitää olla et liukkaassa hiuksessa pysyis noi clip-on:it?
![]()
Itelläkin oli tosi lyhyet hiukset kun ostin pidennykset![]()
Kyl mä ne joku päivä varmaan hankintosin mun viitseliäisyydellä omat kerkee kasvaa niin pitkiks etten tarvi enää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hölmö:Tyhmä kysymys mut voiko pitkiin,paksuihin hiuksiin laittaa vielä lisää pidennystä?
Alkuperäinen kirjoittaja qq:Mä en pystyis käyttään pidennyksiä.. Tuntuis jotankin huijaukselle.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuinka tälläisiä clip-on pidennyksiä hoidetaan ja mistä olet ne ostanut?