Kuvia kuvia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaatteita vaatteita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
peesi!! naurattaa jo etukäteen nuo ylipukeutuneet mammat tuolla :D

Joo, mammathan oli kuvissakin. Ootko vähän sekaisin?

sori, mammat on rääsyissä ja lapset ylipukeutuneet

sori mä pukeudun aina kun ollu kevät/joulujuhlat niin parhaimpiin vaatteisiin.. rakastan pukeutumista.. ja isompiin juhliin teetätän aina uuden puvun..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oks tää nyt taas semmonen kun elämä on niiin tylsää niin pitää pukee lapset överihienosti överi hintasiin vaatteisiin et niit voi sit ihastella kuvista kun ei oo muutakaan tekemistä että ompas meidän kulta nyt niin staili että.. AIVAN SAMA

Mun lapset on pukeutuneet ihan itse ja sellaisiin jotka ovat itse valinneet ja halunneet. Omilla rahoillaan vielä hankkineet.

täähän se on kun nykyään pukeutua pitää jo pienestä pitäen parhaimpiin, påinnallista pa#kaa sanon minä.. :(

Hei mikä ihme sua oikeasti vaivaa? :o Eikö sinun mielestäsi kevätjuhliinkaan saisi pukeutua parhaimpiinsa?

Ei ole normaali tuo sinun reaktio, ollenkaan.

muistan että meillä koulussa naurettiin näille jotka oli laittanu puvun päälle, mut hei siitä vaan, valkoset farkut on aina tosi siistit ;)

No kenellä tässä nyt oli puku, paitsi keittiksen pojalla vuonna nappi? Tuo teidän reaktio on epänormaali.

täähän se on kun nykyään pukeutua pitää jo pienestä pitäen parhaimpiin, påinnallista pa#kaa sanon minä.. :(

Hei mikä ihme sua oikeasti vaivaa? :o Eikö sinun mielestäsi kevätjuhliinkaan saisi pukeutua parhaimpiinsa?

Ei ole normaali tuo sinun reaktio, ollenkaan.

Sitä harmittaa kun ei ehdi enää kauppaan :D . Meillä ei vielä ole näitä juhlia mutta mun mielestä se on lapselle kuitenin iso juttu ja sitä sopii olla vähän paremmissa vetimissä.... Lapsen takia.... Juhlat!

ei meidän muksut oo halunnu pukeutuu mitenkään eritysiesti, kolusta menevät pusitoon/skeittaamaan joten hienot vaatteet menis siinä.. pitäisköhän nyt patistaa kutienkin noille herroille puvut...

ei meidän muksut oo halunnu pukeutuu mitenkään eritysiesti, kolusta menevät pusitoon/skeittaamaan joten hienot vaatteet menis siinä.. pitäisköhän nyt patistaa kutienkin noille herroille puvut...

ei se haittaa, mutta miksi ihmeessä alat noin kiukkuisesti riehumaan jos jonkun muun lapsi haluaa laittaa jotain muuta?

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:

ei se haittaa, mutta miksi ihmeessä alat noin kiukkuisesti riehumaan jos jonkun muun lapsi haluaa laittaa jotain muuta?

epäilen että kenekään lapsi haluaa näyttää hintsulta.. sori en haluu loukata ketään

Hän korjaa nyt juuri pyöräänsä.

Mä ihmettelin ensin, että miksi sun lapsi on korjaamassa pyörää nyt kevätjuhlavaatteilla. Sitten tajusin, että suurimmalla osalla on ollut jo kevätjuhla, eilen tai tänään :D

Meillä se on vasta huomenna, ei ole kuvia :)

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:

epäilen että kenekään lapsi haluaa näyttää hintsulta.. sori en haluu loukata ketään

:o

Yhteistyössä