Kuvia lapsista,tänne vaan:)

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mun lapsista on valtavat määrät kuvia netissä, enkä itse niitä edes ole laittanut :(

Voi kauhistus :/ Ties minkälaisia traumoja sun lapset nyt saa kun joku voi jossain katsoa heidän kuviansa.

Oma vika kun olen antanut harrastaa :( nyt nekin sitten loppuu....

Mun lapsista on valtavat määrät kuvia netissä, enkä itse niitä edes ole laittanut :(

Voi kauhistus :/ Ties minkälaisia traumoja sun lapset nyt saa kun joku voi jossain katsoa heidän kuviansa.

Juu parempi pitää kotona vaan, verhotkin kiinni niin kukaan ei nää edes vilaukselta...

Juu parempi pitää kotona vaan, verhotkin kiinni niin kukaan ei nää edes vilaukselta...

kouluunkin laitetaan kaapu päälle...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sun lupa kuvan laittajalla pitäis kyllä olla?!

Meilla muksut ovat esilla kanssa paljon, suurimpaa osaan on kysytty vanhempien suostumus. Sanomalehdessa oli likka muutama viikko sitten, eika siihen kyllakaan kysytty lupaa. OLi kyllakin emoseuran palkittujen ryhmakuva.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sun lupa kuvan laittajalla pitäis kyllä olla?!

ei silloin jos on suurempi tapahtuma...ei kuvaaja voi todellakaan sadoilta henkilöiltä käydä lupia kysymässä ....

En tarkoittanut, että lapset saisivat traumoja. Itse en vaan haluaisi että joku sairas ihminen esim. masturboisi katsellessaan omien lapsieni kuvia täällä. Ajatus vain kuvottaa, että joku ottaisi täältä lapsen kuvan ja tekisi vaikkapa jonkun typerän kiertokirjeen, missä ilmoittaisi että kyseinen lapsi on kadonnut ym. ym. Tällaisiin tarkoituksiin kuvat voivat päätyä. Ja koska kuvia joka tapauksessa voi olla netissä niin ei niitä mielestäni kannata ehdoin tahdoin tännekään tunkea. Mutta jokainen vanhempihan tekee juuri niin kuin parhaaksi näkee. Ylpeitähän me kaikki olemme omista kullannupuistamme. Ja ehkä olen ylivarovainen. Mutta fakta on se, että tälläkin hetkellä netissä on automaattisesti kuvia skannaavia ohjelmia, joiden käyttäjien tarkoitusperät eivät ole missään nimessä julkisesti kerrottuja. Ja juu, en istu täällä foliohattu päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vastuuta vanhemmat:

En tarkoittanut, että lapset saisivat traumoja. Itse en vaan haluaisi että joku sairas ihminen esim. masturboisi katsellessaan omien lapsieni kuvia täällä. Ajatus vain kuvottaa, että joku ottaisi täältä lapsen kuvan ja tekisi vaikkapa jonkun typerän kiertokirjeen, missä ilmoittaisi että kyseinen lapsi on kadonnut ym. ym. Tällaisiin tarkoituksiin kuvat voivat päätyä. Ja koska kuvia joka tapauksessa voi olla netissä niin ei niitä mielestäni kannata ehdoin tahdoin tännekään tunkea. Mutta jokainen vanhempihan tekee juuri niin kuin parhaaksi näkee. Ylpeitähän me kaikki olemme omista kullannupuistamme. Ja ehkä olen ylivarovainen. Mutta fakta on se, että tälläkin hetkellä netissä on automaattisesti kuvia skannaavia ohjelmia, joiden käyttäjien tarkoitusperät eivät ole missään nimessä julkisesti kerrottuja. Ja juu, en istu täällä foliohattu päässä.

muista myös se, että kuka tahansa saattaa kuvata lastasi tuolla ulkona ja se voi myös joutua perverssien käsiin. paljon käy henkilöitä kuvaamassa päiväkotien ja koulujen liepeillä. onneksi monet jäävät kiinni. jos oikeasti alkaa joka asiaa pelkäämään niin tulee hulluksi ja siirtää sen myös lapseen.
Näillä tavallisilla kuvilla ei pedot mitään tee, tai voivat kyllä muokkailla muttei niistä vaihdossa rahaa saa. Jos haluaa voittoa on paras saada aktikuvia. tai aitoja alastonkuvia vähintään.

Entä jos joku idiootti päätyy tänne ja ihan pilapäiten kommentoi jotain tosi kamalaa näistä lapsista, jotka jo itse osaavat lukea. Vaikka kuinka selittäisitte niille, että ei, toi oli vain joku tyhmä juttu, niin kyllä lapsi pahoittaa mielensä ja jää miettimään, esim. onko mulla todellakin avaruusolennon silmät tai liian isot korvat tai vino kaula ym. supertyperää.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
"Äiti laita se apinakuva, minkä sä otit kun mä olin sikaflunssas!".
Ja äitihän laittoi :)

Wau miten nätti :heart:

Juu :)Tulee vähän Anna Abreu mieleen :)

Hih :D. Kerron tytölle, hän tykkää Annasta kovasti.

Kerro sit, mitä tyttäresi vastaa tuohon. :D :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pompula:
Entä jos joku idiootti päätyy tänne ja ihan pilapäiten kommentoi jotain tosi kamalaa näistä lapsista, jotka jo itse osaavat lukea. Vaikka kuinka selittäisitte niille, että ei, toi oli vain joku tyhmä juttu, niin kyllä lapsi pahoittaa mielensä ja jää miettimään, esim. onko mulla todellakin avaruusolennon silmät tai liian isot korvat tai vino kaula ym. supertyperää.
Jos noin kävisi, kuopus luultavasti laittaisi tänne itsestään karvaisen kuvan, josta mulle pamahtaisi kuukauden banni :D

Alkuperäinen kirjoittaja vera:
Lapsista on tarkoitus kasvattaa terveen itsetunnon omaavia, voidaan kutsua terveeksi narsismiksi.

Minulle se tarkoittaa sitä, ettei kukaan aikuinen, eikä muukaan, ala haukkumaan yhtään kenenkään lapsen ulkonäköä. Se voi olla, että haukkujilla itsellään ei ole tätä tervettä narsismia. Surullista jatkaa sitä eteenpäin.

Ihan ovat kaikki lapset kauniita tässä ketjussa ja varmasti hyviä juuri tuollaisina.

Tuskinpa ne lapset lukevat näitä arvosteluja. Kaikki vain eivät ole kauniita eikä mitään voi. Tietenkin jostain vanhemmista omat lapset ovat kauniimpia vaikka ei muista.

Yhteistyössä