Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mun lapsista on valtavat määrät kuvia netissä, enkä itse niitä edes ole laittanut
Voi kauhistus :/ Ties minkälaisia traumoja sun lapset nyt saa kun joku voi jossain katsoa heidän kuviansa.
En tarkoittanut, että lapset saisivat traumoja. Itse en vaan haluaisi että joku sairas ihminen esim. masturboisi katsellessaan omien lapsieni kuvia täällä. Ajatus vain kuvottaa, että joku ottaisi täältä lapsen kuvan ja tekisi vaikkapa jonkun typerän kiertokirjeen, missä ilmoittaisi että kyseinen lapsi on kadonnut ym. ym. Tällaisiin tarkoituksiin kuvat voivat päätyä. Ja koska kuvia joka tapauksessa voi olla netissä niin ei niitä mielestäni kannata ehdoin tahdoin tännekään tunkea. Mutta jokainen vanhempihan tekee juuri niin kuin parhaaksi näkee. Ylpeitähän me kaikki olemme omista kullannupuistamme. Ja ehkä olen ylivarovainen. Mutta fakta on se, että tälläkin hetkellä netissä on automaattisesti kuvia skannaavia ohjelmia, joiden käyttäjien tarkoitusperät eivät ole missään nimessä julkisesti kerrottuja. Ja juu, en istu täällä foliohattu päässä.