Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:ainakin labradori ja ajokoira?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Meidän koirasta kuva profiilissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Meidän koirasta kuva profiilissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lentävä Leikkuupuimuri:Labris ja jotain seisojaa?*muoks,eli aapeen koirassa siis*
Alkuperäinen kirjoittaja Lets jorataan:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Meidän koirasta kuva profiilissa.
Husky- porokoira?
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Alkuperäinen kirjoittaja Lets jorataan:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Meidän koirasta kuva profiilissa.
Husky- porokoira?
Juu..Husky ja lapinkoira.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en tiedä mitä rotuja meidän koiras on.. tai siis tiedän että emä on karjalankarhukoira..... isukista no idea...
Alkuperäinen kirjoittaja Lentävä Leikkuupuimuri:Miun profiilissa kans kuva,tosin koira on miun isän,ei meidän oma =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lets jorataan:Alkuperäinen kirjoittaja Lentävä Leikkuupuimuri:Miun profiilissa kans kuva,tosin koira on miun isän,ei meidän oma =)
villakoira-vesispanieli?
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Nyt on profiilissa mun koira joka asuu nykyään mummolassa. Mitäs rotuja siinä?Näyttää pienelle tuossa kuvassa mut on iso jörrikkä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lets jorataan:Juu, aapossa labbista ja bordercollieta, mutta vielä uupuu kaks rotua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Lets jorataan:Juu, aapossa labbista ja bordercollieta, mutta vielä uupuu kaks rotua![]()
Jotain bullia?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lets jorataan:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Nyt on profiilissa mun koira joka asuu nykyään mummolassa. Mitäs rotuja siinä?Näyttää pienelle tuossa kuvassa mut on iso jörrikkä.
![]()
rotikka-berni ?
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Alkuperäinen kirjoittaja Lets jorataan:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Nyt on profiilissa mun koira joka asuu nykyään mummolassa. Mitäs rotuja siinä?Näyttää pienelle tuossa kuvassa mut on iso jörrikkä.
![]()
rotikka-berni ?
Nyt on parempi kuva. Lapinkoira ja labradori.![]()