=) Voisitko kuvitella adoptoivasi lapsen?
Adoptoisitko lapsen vain jos et itse saisi biologisia lapsia vai voisitko adoptoida biologisille lapsillesi sisaruksen?
Tahtoisitko ulkomailta vai Suomesta lapsen? Jos ulkomailta niin mistä maasta?
Tahtoisitko lapsen joka on vielä vauva ( alle 1 v ) vai isomman lapsen?
Tahtoisitko tytön vai pojan? Vai olisiko sukupuolella väliä?
Jos sukupuolella olisi väliä ja sinulla biologisiakin lapsia niin tahtoisitko samaa vai eri sukupuolta olevan lapsen kuin edelliset lapsesi ( jos vain yhtä sukupuolta biologisesti sinulla siis )?
=)
Adoptoisitko lapsen vain jos et itse saisi biologisia lapsia vai voisitko adoptoida biologisille lapsillesi sisaruksen?
Tahtoisitko ulkomailta vai Suomesta lapsen? Jos ulkomailta niin mistä maasta?
Tahtoisitko lapsen joka on vielä vauva ( alle 1 v ) vai isomman lapsen?
Tahtoisitko tytön vai pojan? Vai olisiko sukupuolella väliä?
Jos sukupuolella olisi väliä ja sinulla biologisiakin lapsia niin tahtoisitko samaa vai eri sukupuolta olevan lapsen kuin edelliset lapsesi ( jos vain yhtä sukupuolta biologisesti sinulla siis )?
=)