Kyläilystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on niin et jos toinen ei halua, mut toinen haluaa (vanhemmista) ni yleensä saadaan se kumpi ei halua ni mukaan kanssa...monimutkaisesti selitetty...eli siis joko mennään tai sit ei mennä, jos molempia ei huvita, tai sit se vaan lähtee jota huvittaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olenko mä ainoo, joka kohteliaisuussyistä vierailee joskus miehen kans sen sukulaisissa vaikkei nyt niin huvittaisikaan?

kyllä minäkin joskus meen just kohteliaisuudesta vaikka ois EVVK.....

Joo no sukulointi on meilläkin aivan ehdoton kyllä, ainakin mun isovanhempien kohdalla. Ajetaan se 200km sinne esim. äitienpäivä-isänpäivä ruokailulle jos kutsu tulee. Välillä miestä ei huvita, mut se tietää ja tunnustaa sen kanssa et kyl se on "velvollisuus" ja likatkin kun on pieniä ja melkeimpä ainoita lapsenlapsenlapsia niin tuovat iloa vanhusten elämään.

Yleensä meen vaikka ei huvittais, ku tiedän että ihan kivaa on ku kuiteki menee :D Mut siis jos on joku kiva tyyppi joka kylää kutsuu. JOs en pitäis kaverista alun perinkää ni en tietenkää menis.

Kyllä minä menen välillä vaikka ei voisi vähempää kiinnistaa ja vieläpä käyttäydyn koko vierailun ajan varsin rakastettavasti. Ja mies lähtee myös vaikka sillä ei olisi muuta virkaa kuin lastenvahdinta.

Mun mielestä hassu asenne joillain. Kyllä mä ainakin voin tehdä asioita, jotka ei mua kauheasti kiinnostakaan (eikä vahingoita mitenkään) jos teen jonkun iloiseksi (esim. miehen joka haluaisi mut kylään mukaan). Ja mäki käyttäydyn kyllä iloisesti, vaikken kylään välttämättä haluaisikaan. Aika itsekästä mielestäni ajatella aina vaan itseään periaatteella elämä on lyhyt.

Yhteistyössä