T
tinka89
Vieras
on se kumma kun kyläpaikassa jossa käymme on aina likaista. ei ole edes istumapaikkaa vieraalle varattu. ollaan kuitenkin hyviä kavereita ja olisi kiva tavata useammin mutta koira hyppii koko ajan vauvani päälle ja saa olla tosi tarkkana ettei raavi, likaiset lattiat, lehtiä joka paikassa ja aina mun lapsi sairastuu kun käydään siellä. kaverin lapset on jatkuvasti kipeänä ja luultavasti kun ei koskaan siivota.
pitääkö jättää vierailut väliin ja nähdä vaikka vaan ulkona. kaveri ei halua tulla meille kylään, on kuulemma liian hankalaa en tiedä mistä johtuu.. ihan normaalisiistiä meillä on, eli ei hinkata joka päivä lattioita jne, mutta aina on vieraille tilaa ja vauvoja voi pitää lattialla ilman että tarvii koko ajan varoa mitä voivat saada lattialta suuhunsa, esim. klemmareita....
olenko mä ainut tän ongelman kanssa?
pitääkö jättää vierailut väliin ja nähdä vaikka vaan ulkona. kaveri ei halua tulla meille kylään, on kuulemma liian hankalaa en tiedä mistä johtuu.. ihan normaalisiistiä meillä on, eli ei hinkata joka päivä lattioita jne, mutta aina on vieraille tilaa ja vauvoja voi pitää lattialla ilman että tarvii koko ajan varoa mitä voivat saada lattialta suuhunsa, esim. klemmareita....
olenko mä ainut tän ongelman kanssa?