kyljellään nukkujat, kuinka usein vaihdatte tyynyn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä vaihdan pari kertaa vuodessa. Ostan halvan tyynyn. Minä kuolaan unissani (yök) ihan kunnolla ja se tyyny on aika karun näköinen muutaman kuukauden käytön jälkeen. Jos sen pesee, menee se möykkyisäksi.

Jotsenen untuvatyyny, taitaa olla nelisen vuotta tyynyillä ikää ja ei oo menny tavallisessa konepesussa miksikään. Samoin lisätyynyinä olevat ikean höyhentyynyt on samaa ikäluokkaa ja yhtä kuohkeita edelleen.

Höyhentyyny tulee varmaan kestämään kauan (alempi) mutta päällityyny on jotain vanua ja niistä karkaa täytteet tai muuten vaan kurpsahtaa pesussa joten täytyy uusia kerran vuodessa. En kuolaa mutta hikoilen unissani paljon, suurin osa jää tietty omiin hiuksiin mutta menee sitä hikeä tyynyynkin vaikka kaksi tyynyliinaa onkin päällekkäin.

[QUOTE="noppispoppis";24914195]Mulla on tempurin tyyny enkä aio sitä vaihtaa todellakaan parin kk välein.[/QUOTE]

Meneekö siihen pitkäkin aika tottua? Eikös se ole sellainen ns. kova?

Nukun enimmäkseen kyljellään ja mahallaan. Mulla on iskusta about 6 vuotta sitten ostettu memory foam -tyyny. En aio vaihtaa ainakaan seuraaviin 6 vuoteen vielä, kun on edelleen hyvässä kunnossa.

Yhteistyössä