Kyllä exä voi olla sitten tyhmä

14.09.2005
394
0
16
Tänään oli elatusmaksupäivä,ei ollu aamulla tilillä rahoja eikä vielä puolen päivän aikaan.Yritin soittaa ei vastannut,ei vastannut tekstiviestiin.
Kuopus tuli koulusta ja halus ruokaa ja karkkipussin.Lupasin eilen et tänään ostan.Sanoin että sitten kun tulee rahat tilille niin mennään kauppaan.
Exä sitten soitti ja oli hyvin vittumainen sävy äänessä että tarttisko taas rahaa saada vai.Sanoin että pitäs päästä kauppaan,vituttaa kun pitää aina selitellä sille.Se naureskeli puhelimen toisessa päässä että minähän voin laittaa rahat tililles klo 23.59 jos mä vaan haluan.Näinhän se usein tekeekin,maksaa vasta iltayhdeksän jälkeen ettei enää kauppaan pääse.
Kiusa se on pienikin kiusa,sanoin että kuinka sä aikuinen mies viittit olla tollanen mulkku että lapset ne kärsii kun ei ruokaa ole ettet sä mulle tee kiusaa.
Mä niin vihaan sitä paskapäätä että ampuisin sen jos en joutuis linnaan.Erosta on vuosikausia eikä se edelleenkään ole päässy siitä yli ja kiusaa tekee kaikessa missä voi.Kuin ihminen voi olla niin katkera että järki katoo päästä. |O |O |O

ilmoittaa lastenvalvojallenne ettei ne rahat tule sovittuna päivänä tilille. noihan rahat kuuluu lapselle. jos on pätevä lastenvalvoja niin pistää ex:n omalle paikalle.

Alkuperäinen kirjoittaja voithan:
ilmoittaa lastenvalvojallenne ettei ne rahat tule sovittuna päivänä tilille. noihan rahat kuuluu lapselle. jos on pätevä lastenvalvoja niin pistää ex:n omalle paikalle.
Tuleehan ne sovittuna päivänä. 23.59 asti aikaa.

ihan on älytöntä käytöstä mieheltä,siis jos ihan kiusallaan tekee,jos ois oikia syy siihen miksi ei oo laittanu aamulla rahaa nii ok,muta jos tolleen nii enpä ihmettele että hermosta ottaa.

Kannattaisi mennä töihin niin ei ois rahasta noin tiukkaa. Mitäs jos exäsi ois vaikka jääny auton alle ja joutunu päiväkausiksi sairaalaan, ei ois päässy elareita maksamaan ja nälkää oisitte nähny.

No ei ole ihme että on ex, sun pitää nyt vaan varautua siihen että jos tänään pitäs olla niin maanantaina vasta on rahaa tilillä, siis vastaisuudessa . näkyy nauttivan sun härnäämisestä. Älä vaan kerro sille taktiikastasi, seuraavas kuussa sitte otat huomioon tän, tietty jos olisin sinä muistuttaisin jo edellisenä päivänä, vaikka eihän sun homma oliskaan muistuttaa. Tajusiks mun sepustuksen.

Alkuperäinen kirjoittaja voithan:

No tuleehan ne, ap on vaan itse omat rahansa hupuloinut johonkin turhuuteen. Outoa ettei ole edes lapsen ruokaan rahaa vaikka lapsi on teidän yhteinen. Luulisi lapsen edun tulevan aina ensin.

Alkuperäinen kirjoittaja jade:
samaa mieltä edellisen kanssa. exäsihän on ihan oikeassa. ei siinä kellonaikaa sanota että milloin se pitää maksaa..

jos tänään piti rahojen olla tilillä niin se tarkoittaa tänään eikä ensi viikolla. ja jos eri pankit niin menee 2-3 ARKIPÄIVÄÄ ennen kun rahat näkyy tilillä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaisi mennä töihin niin ei ois rahasta noin tiukkaa. Mitäs jos exäsi ois vaikka jääny auton alle ja joutunu päiväkausiksi sairaalaan, ei ois päässy elareita maksamaan ja nälkää oisitte nähny.

Voi hemmetti sunkin kanssa , pitää ne elarit maksaa vaikka töissä äiti käviskin, ja selvästikkään ukko ei ole auton alle jääny.

Alkuperäinen kirjoittaja eli:
samaa mieltä edellisen kanssa. exäsihän on ihan oikeassa. ei siinä kellonaikaa sanota että milloin se pitää maksaa..

jos tänään piti rahojen olla tilillä niin se tarkoittaa tänään eikä ensi viikolla. ja jos eri pankit niin menee 2-3 ARKIPÄIVÄÄ ennen kun rahat näkyy tilillä..

Mutta se lasketaan koska on maksanut ei koska näkyy tilillä.

joo no onhan toi nyt ihan puhdasta vittuilua... ei aikuisella miehelle luulis olevan tarvetta tuollaiseen.. |O
miten kukaan voi puollustella tollasta kiusantekoa?
joskus rahat loppuu, sille ei mitään voi

Alkuperäinen kirjoittaja eli:

No sama pankki näkyy olevan ja raha siirtyy reaaliajassa eli tämän vuorokauden puolella vaikka laittais sit klo 23.59 ne vasta.

siis mitä sä keuhkoot ap :o
et voi olla tosissas että sä elät vaan elareiden mukaan, lapset jää ilman ruokaa tai satunnaista karkkipussia!
jestas, mene akka töihin ja elätä lapses.

Vaikka miten olisi voinut olla se lati tai kaksi tallessa siihen lapsen karkkipussiin.
Niin kyllä mä ymmärrän että vituttaa tuollainen päänaukominen siitä rahasta ja maksaminen sitten aina viime minuuteilla.

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

joo no onhan toi nyt ihan puhdasta vittuilua... ei aikuisella miehelle luulis olevan tarvetta tuollaiseen.. |O
miten kukaan voi puollustella tollasta kiusantekoa?
joskus rahat loppuu, sille ei mitään voi

No ei pitäisi loppua järkevältä ihmiseltä.

Juu kyllä meillä ruokaa on ja rahaakin on tilillä siihen karkkipussiin.Kyse on vaan siitä että on oikeesti ollu tilanteita kun joka sentti on ollu todella laskettava kuten silloin kun jäin työttömäksi ja liiton rahat kesti 12 viikkoa ennenkuin tuli tilille.Laskut pitää maksaa vaan eipä voi,jos exä jättääkin 500 euroa maksamatta meillä tulee oikeasti tilanne ettei ole ruokaan rahaa.
Mä olen kelan sairaspäivärahalla,käteen saan 323 euroa enkä kykene töihin kun terveys ei anna myöden.
Se ei kuitenkaan oikeuta exää jättämään omalta osaltaan huolehtimatta pojista kun on ne itse maailmaan halunnut.Ei ole pelkästään mun vastuulla.

Ikävää jos exä vitkastelee maksamista nimenomaan sinua kiusatakseen, mutta ei minusta tuossa ole muuten mitään ihmeellistä että maksaa laskun eräpäivänä illalla. Eiköhän suurin osa ihmisistä maksa laskut aina vasta iltaisin työpäivän jälkeen tai lasten mentyä nukkumaan.

Jos exän käytös on tiedossa niin etkö voi säästää rahaa jo etukäteen ja myös olla lupaamatta lapsille asioita jotka riippuvat exältä saatavista rahoista? Olisithan eilen voinut sanoa lapselle että ostetaan se karkkipussi ensi viikolla, niin ei olisi lapsi joutunut nyt pettymään.

Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
siis mitä sä keuhkoot ap :o
et voi olla tosissas että sä elät vaan elareiden mukaan, lapset jää ilman ruokaa tai satunnaista karkkipussia!
jestas, mene akka töihin ja elätä lapses.

olisit säästäny ... se tekee tahallaan ku sä vedät niin pulttia.. kasva aikuiseks..

Yhteistyössä