V
vieras
Vieras
Sano sille miehelle, että haet rahat sitten Kelan kautta ja hän maksaa sinne. Potut pottuina vaan! Ja ne rahat pitää olla sulla pankkiajan aikana, ei 9 jälkeen illalla!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja saunan takana tilaa:Juu kyllä meillä ruokaa on ja rahaakin on tilillä siihen karkkipussiin.Kyse on vaan siitä että on oikeesti ollu tilanteita kun joka sentti on ollu todella laskettava kuten silloin kun jäin työttömäksi ja liiton rahat kesti 12 viikkoa ennenkuin tuli tilille.Laskut pitää maksaa vaan eipä voi,jos exä jättääkin 500 euroa maksamatta meillä tulee oikeasti tilanne ettei ole ruokaan rahaa.
Mä olen kelan sairaspäivärahalla,käteen saan 323 euroa enkä kykene töihin kun terveys ei anna myöden.
Se ei kuitenkaan oikeuta exää jättämään omalta osaltaan huolehtimatta pojista kun on ne itse maailmaan halunnut.Ei ole pelkästään mun vastuulla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sano sille miehelle, että haet rahat sitten Kelan kautta ja hän maksaa sinne. Potut pottuina vaan! Ja ne rahat pitää olla sulla pankkiajan aikana, ei 9 jälkeen illalla!
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mun exä värkkäs elatuksen kanssa. Koskaan ei raha ollu tilillä sovittuna päivänä, tai jos oli niin soittelua ja v**tuilua siitä mihin aion rahat käyttää jne. Mä soitin Kelalle ja sanoin että sopiiko jos Kela maksaa elatuksen mulle ja he perivät sen sitten exältä, ja sehän sopiNyt elatus on minuutin tarkkuudella mun tilillä eikä tarvi exän napinoita kuunnella.
muoks. Tässä sun tilanteessa oisin antanu lapselle ne karkkirahat. Ei ole heidän vikansa että ex ottaa aivoon ja kun sulla kerran rahaakin oli tilillä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi hitto , kun ollaan taas niin viisaita , taidatte olla useimmat jonkun ex:n uusia akkoja ! Mun mielestäni isänkin pitää huolehtia siitä että elatusmaksu on tilillä sillai kun sovittu, ei se mikään armopala ole, jota ex-vaimo odottaa kun kuuta taivaalta. Ja mitäs tällänen puhe muuta vi....lua on millai ap sen kertoi.Jaa tarttis taas saada rahaa vai. Mun sympatiat on täysin ap:n puolella vaikken olekkaan yh.
Alkuperäinen kirjoittaja saunan takana tilaa:Mä olisin kans halunnut sen kelan maksettavaksi just sen vuoksi ettei mun tarvi joka kuukausi kuunnella tunnin vittuilua ja ohjeistusta mihin mä ne rahat käytän muttei kelasta suostuttu kun exä ilmoitti että maksaa ne itse.Sehän vaati lastenvalvojalla että mun on annettava hänelle kuitit niistä rahoista jotka hän voi sitten tarkistaa mitä niillä on ostettu ja lupasin mutta lastenvalvoja sanoi että mä en ole holhouksen alainen eikä se mihin mä ne rahat käytän kuulu exälle tippaakaan että hän tietää ettei mun tuloilla niillä rahoiilla saa kuin välttämättömän eikä aina edes sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mikähän älämölö täällä syntyis, jos Kela ei maksaiskaan lapsilisää päivänä jona se kuuluu tulla. Tai rahat ois tilillä vasta illalla. Työtön yksinhuoltaja saattaa toisinaan olla hyvinkin pa, ja se että saa lapsille ruokaa ja sen helvetin karkkipussin saattaa olla juuri siitä elarista kiinni. Tollanen äijä ei oo mitään muuta ku munaton nahjus. Jos se on niin helvetin vaikeeta pistää se raha aamulla, niin pikku vinkiksi sille vois kertoa, että voi naputella nettipankissa tai maksuautomaatilla vaikka vuodeks etukäteen ne maksut, ni ei tarvi rasittaa nakkisormiaan joka kuukausi.
Ap:lle, se nahjus kiusaa sua just tasan niin kauan ku annat sen kiusata. Yritä varautua siihen, että ne rahat ei ole aamulla tilillä. Kerranki jos maksaa päivän myöhässä, sano että haet ne Kelan kautta jos toistuu. Soita lastenvalvojalle ja keskustele tilanteesta. :hug: