Kyllä joillakin miehillä pokka pitää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liisalotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liisalotta

Vieras
Sain tietää, että tuttavapariskunnan mies on käynyt Virossa huorillla ja tehnyt sitä vieläpä paljaaltaan, kun nainen oli kuulemma puhdas... Samaisella miehellä on avioton lapsikin samassa kaupungissa kuin missä oma perheensä asuu. Olen ihan hyvä ystävä tän pariskunnan toisen osapuolen kanssa ja on hirveetä, kun pitää olla kertomatta miehensä puuhista mitään. Ei sitten varmaan ole tauteja vielä kotiin kantanut, kun mies ei ole puuhistaan paljastunut, mutta kyllähän sieltä voisi saada vaikka aidsin. Onko muilla vastaavaa kokemusta, siis oletteko kertoneet vaimolle, jos mies on tuollainen sika?

Totta helvetissä kertoisin. Koska mieshän voi tuoda taudin näiltä naikkosiltaan, mikä on hyvin todennäköistä, jos puhutaan huorasta joka menee ilman..hän tekee sitä muidenkin kanssa..eli tuskin on kovin "puhdas". Tuskin käy usein teisteissä, oli ehkä testeissä puhdas vuonna -95. Ja taudeistahan pitää aina kertoa eteenpäin.

Ja jos olet tämän vaimon ystävä, niin tietysti kerrot. Tuskin olet ainoa, joka tietää. Ja tuossa on oikeasti jo terveys kyseessä. Ite oon sitä mieltä, että aina pitää käräyttää.

Tuossa tapauksessa kertoisin ehdottomasti... Mies vaarantaa naisenkin terveyden toiminnallaan. Taudit voivat olla oireettomiakin, voi olla että esimerkiksi Hiv paljastuu äitiysneuvolassa raskauden aikana.... Mielestäni sinulla on velvollisuus kertoa vaimolle.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Voihan miehellä ja vaikka vaimollakin olla jo HIV. Ei sitä heti huomaa, osa vasta siinä vaiheessa kun on jo AIDS.

Täähän on semmonen juttu, että muitsaakseni näkyy testeissäkin vasta puolen vuoden päästä kontaktista. Ja harvemmin näitä vielä testataan ellei erikseen pyydä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Eikä varmaan oo ollu mikään puhdas se huora, kuka huora muka antas paljaalla jonkun äijän kanssa, ellei ole jo valmiiksi kaikki taudit hankittuna?

Nimenomaan. Koska mistä hitosta se huora tietäis, että äijä on puhdas? Kun kerta nai huoria matkoillaan? =D Ja paljaalla? Huorakin voi olettaa, että äijä ei ole puhdas ;)

Nää on vaikeita juttuja... en tiedä mitä tehdä. Koko ajan on mielessä tää asia. Heillä on kaksi alle 10 v lastakin ja kurja on mennä perhettä hajottamaan isän touhujen takia. Mieheni ton asian mulle kertoi ja vannotti mua olemaan hiljaa. Älkääkä nyt laittako viestejä, että entä jos munkin mies... Ainakin meillä on kotona niin hyvät palvelut ; ) ettei pitäis, mutta mistä sitä koskaan toisesta tietää...

Alkuperäinen kirjoittaja Liisalotta:
Nää on vaikeita juttuja... en tiedä mitä tehdä. Koko ajan on mielessä tää asia. Heillä on kaksi alle 10 v lastakin ja kurja on mennä perhettä hajottamaan isän touhujen takia. Mieheni ton asian mulle kertoi ja vannotti mua olemaan hiljaa. Älkääkä nyt laittako viestejä, että entä jos munkin mies... Ainakin meillä on kotona niin hyvät palvelut ; ) ettei pitäis, mutta mistä sitä koskaan toisesta tietää...

Miksi perhettä ei voi hajottaa miehen toilailujen takia? Et sinä ole siihen syypää vaan tämä mies. Ja vaimo tekee itse omat päätöksensä sitten.

Varmasti on vaikea kertoa, siis ihan konkreettisesti mennä ja sanoa. Mutta mulle olisi vielä vaikeampaa olla kertomatta. Liian paljon ihmiset täällä ajattelee että ei se meille kuulu. Mä itse haluaisin tietää jos mieheni tekisi noin.