Kyllä kerrostalo-elämä on sitten mukavaa! :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naapuri myös
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naapuri myös

Vieras
meidän perhe on ainoa lapsiperhe tässä rapussa, ellei koko talossa! muutama kuukausi sitten tuli ensimmäisen kerroksen (me asutaan 3.kerroksessa) naapurin nainen kännipäissään meidän ovelle riehuun ja huutamaan että meidän "kakarat" pitää niin hirveetä meteliä ja hyvä kun ei päälle käynyt, myös lapsiin :(
Samainen nainen pudotti eilen postiluukustamme ikäväsävyisen kirjeen, jossa valitti taas meidän "kakaroiden" juoksentelusta iltaisin ja kauhulla kuulemma odottaa meidän kolmannen (vauva) joka öistä "rääkymistä". Miksi pitää käyttää tuollaista kieltä eikä fiksusti sanoa asiasta? :/
Ovat kuulemma laatineet oikein adressin meitä vastaan, kehotti muuttamaan maalle :0 :(
Ymmärtäisin, jos meiltä kuuluisi illat läpeensä kauheata melua ja melskettä, mutta tahallamme EMME missään nimessä halua häiritä naapureita eikä lapsetkaan pahuuttaan ääntä pidä. jos illalla juoksentelevat, sanomme siitä tiukasta ja HETI!
Olen jo kuukausia sitten kysynyt parilta naapuriltamme että kuuluuko meiltä ääniä häiriöksi asti, ovat sanoneet että ei kuulu ja että ymmärtävät että lapsiperheessä ääniä kuuluu.. ota nyt selvää sitten puhuvatko rehellisesti.
Olen täällä itkua vääntänyt kirjeen johdosta, ihan oikeastiko naapurit ajattelee meistä noin :(

jep jep sama oli meillä ku muutettiin poikien kanssa tähän taloon jomnka asukkaitten keski-ikä vain meidän ansiosta alle 100v... noin niinkuin hieman liioiteltuna. mutta kyllä se siitä sitten loppui kun suurin osa ei kuitenkaan lähteny mukaan siihen mitä yks pariskunta yritti *savustaa* meitä pois ja samoin isännöitsijä ei kuunnellut turhaa napinaa...

me asumme myös ainoana lapsiperheenä talossa, jossa on 8 asuntoa. no, yks mummo kyttää kaikkea mitä teemma ja toinen vahtii, ettei tyttö pihalla koske ruohikkoon/pensaisiin ym...ja muut vaan aina utelee ja juoruuaa pihalla. mä ajattelen kylmästi, et mä kestän 10vuotta ni aika alkaa korjata satoa. JA metelistä,ai ai rapussa pitää hiipiä ja ovea ei saa paiskoa, tai mummot kyllä heti tulee kertoo.

mä muuten sanoin, niille mummoille, et jos on jotain sanomista ni tuutte suoraan sanomaan, sillä mä vihaan paskan jauhamista seläntakana. Ja jos meistä vielä valitetaan niin, että se tulee mulle yllätyksenä nii mä alan tosi hankalaksi ja myyn asunnon todelliselle ongelmaperheelle, ni näkevät mikä on häiriö. sitten sanoin, että ollaan viihdytty tosi hyvin ja ois kiva oloittaa puhtaalta pöydältä. kättelin jokaista mummoa ja nyt ovat olleet ihmeen asiallisia. punovat varmaan jotain juonia.

ota seuraavan kerran valokuva siitä kännikalasta ku tulee teidän ovelle ja sano, että lähetät isännöitsijätoimistoon ja muille naapureille, jos vielä ilmestyy ovelle tai valittaa. tai keksi jotain rauhanomaisempaa, hih, mulla aina kuumenee ku puhutaan naapureista. sorry

Mä kun olen yhtä halpaa krs.talo asuntoa katsellu, ku eroprosessi päällänsä...mut siel tosiaan asuu ikäloppuja! Ovat kehuneet taloa niin rauhalliseksi yhdelle mun tutulle...eli me ku sinne pölähdettäs "meluamaan" ni johan ois mummoilla puhuttavaa...

Alkuperäinen kirjoittaja naapuri myös:
meidän perhe on ainoa lapsiperhe tässä rapussa, ellei koko talossa! muutama kuukausi sitten tuli ensimmäisen kerroksen (me asutaan 3.kerroksessa) naapurin nainen kännipäissään meidän ovelle riehuun ja huutamaan että meidän "kakarat" pitää niin hirveetä meteliä ja hyvä kun ei päälle käynyt, myös lapsiin :(
Samainen nainen pudotti eilen postiluukustamme ikäväsävyisen kirjeen, jossa valitti taas meidän "kakaroiden" juoksentelusta iltaisin ja kauhulla kuulemma odottaa meidän kolmannen (vauva) joka öistä "rääkymistä". Miksi pitää käyttää tuollaista kieltä eikä fiksusti sanoa asiasta? :/
Ovat kuulemma laatineet oikein adressin meitä vastaan, kehotti muuttamaan maalle :0 :(
Ymmärtäisin, jos meiltä kuuluisi illat läpeensä kauheata melua ja melskettä, mutta tahallamme EMME missään nimessä halua häiritä naapureita eikä lapsetkaan pahuuttaan ääntä pidä. jos illalla juoksentelevat, sanomme siitä tiukasta ja HETI!
Olen jo kuukausia sitten kysynyt parilta naapuriltamme että kuuluuko meiltä ääniä häiriöksi asti, ovat sanoneet että ei kuulu ja että ymmärtävät että lapsiperheessä ääniä kuuluu.. ota nyt selvää sitten puhuvatko rehellisesti.
Olen täällä itkua vääntänyt kirjeen johdosta, ihan oikeastiko naapurit ajattelee meistä noin :(

Kuule tota se on lapsiperheen arki "ihanimmillaan". Mä olen siitä perheineni saanut aimo osan. Meitä vastaan just kerättiin adressia, kuulemma rikotun irtaimiston vuoksi. Syystä että koiramme tassuttelivat rappukäytävässä, sekä vaunujen renkaat pyörivät kanssa rappukäytävässä.

Onpa inhottavaa.
Meillä kerrostalossa oli lähes kaikki naapurit nuoria opiskelijoita/työssäkäyviä, ja tosi kivat naapurit oli.

Onneksi oli mummot vähemmistönä, koska lähes ainoa mummo ehti valittaa lumesta, jota rattaiden mukana tulee, ja näkyi kyttäävän portaissa.

Voi ku kuulostaa tutulta. Me kans oltiin ainoo lapsiperhe ja kyllä tippu postiluukusta lappua ja lippua. Selvitin asian isännöitsijän kans ja valitukset loppu.
Niin ja vuosien päästä tehtiin uus "setti" lapsia ja nyt ei kukaan valita.