kyllä konahdin exälle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
sanoin tuovansa pojan kotiin kuudelta. pääsin viideltä töistä ja sanoin et haluisin poiketa kaverilla, et onks se kello kuus ehdoton takaraja? exä sano et seiska on ehdoton takaraja et sillon viimestään oot kotona. olin et ok, se kaks tuntiahan on ihan hyvä aika turista kaverin kans. ex pisti viel puol seiska viestin et oo sit kans seiskalta kotona johon minä et joojoo. lähdin sit kaverilta vähän harmissani kun jäi jutut kesken ja oli niin mukavaa, mut olin seiskalta kotona. odotin ja odotin ja ex saapu lähempänä kasia :kieh:

keittää tollanen et kauhee kiire muka kotiin tyhjän takia |O

juu,olen karsee nipo :xmas:

Inhottavaa kiusantekoa exältäs :/

Kyllä mäkin olisin suutahtanut tollasesta, olishan se exä voinut ilmottaa että ei olekaan mitään kiirettä että hän itsekin myöhästyy pikkasen...

Joo, miks ihmeessä ei miehet voi pitää sovituista ajoista kii???
Ymmärrän sua täysin, itekin saman asian kans monen monta kertaa pelihousut repineenä tiedän tunteesi...
Meillä ex puhu viime viikolla et vois ottaa tytön nyt tällä viikolla luokseen, sit ku kysyin niin eipä käynytkään... Joten seuraavan kerran emmeliinan olkapäällä istuu pikku piru kuiskimassa kaikkea ilkeää kun pitää tyttö sinne saada :whistle: :xmas:
Huomenna oon ite asiassa lähdössä ex:n kotikaupunkiin, mutta en puolella sanalla vihjaakaan et olen siellä :saint:

Meni vähän aiheen vierestä Sorry :ashamed:

Yhteistyössä