Kyllä lapset osaa ://

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä mies on ulkomaalainen, tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen mutta iholtaan vaalea. Lapset ovat sekoitus meitä molempia, osalla ruskeat silmät, yhdellä vihreät. Osalla tummat hiukset, osalla vaaleat.

Oli tänään sitten lapsen koulussa yksi lapsi tokaissut ( hänen kuullen ) kaverilleen että: Ton isä on neekeri. :/ Johon toinen oli tuhahtanut että: Kaikki ruskeasilmäset on. :/

Eipä sinällään mikään iso juttu mutta mietyttää vaan että kyllä jo pienenä osaavat. Je tietävätköhän oikeasti edes sanan neekeri tarkoitusta. :/ Kyseessä siis 8-9v. lapset. Paha mieli tuli äidille, ei voi mitään.

minun miestä on läppinä haukuttu mustalaiseksi ku on tummat hiukset ja silmät myös iho on hieman tummempi mitä meilä kalkkilaivankptteeneilla :D ihan suomalainen ilman romani verta

Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
minun miestä on läppinä haukuttu mustalaiseksi ku on tummat hiukset ja silmät myös iho on hieman tummempi mitä meilä kalkkilaivankptteeneilla :D ihan suomalainen ilman romani verta

Ei mua tuo ittessään haittaa jos tummaksi kutsutaan tmv. Kun tottahan se on että tummempi on mitä tavan suomalainen. Mutta tuo asenne, se harmittaa. :/ On mun miestäkin kutsuttu mustalaiseksi joskus mutta se sanottiin huumorimielessä, ilman ajatusta että toinen pahoittaisi mielensä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
aikuisilta oppivat

Niinhän se on. Kyllä antaa oman haasteensa lapsen kasvatukseen. Yrittää kasvattaa lapsistaan oman arvon tuntevat ja itseään kunnioittavat kansalaiset, ei ole aina helppoa. Kyllä äidin sydäntä kivistää kun näkee lapsensa pahoittaneen mielensä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Sinne kouluun kannattaisi ottaa yhteyttä, että lopettavat neekeriksi nimittelyn heti alkuunsa.

En nyt vielä yhteyttä ota kun ei ennen ole mitään ollut; mutta jos jatkuu niin takuulla otan yhteyttä ja menen itte vaikka paikan päälle jututtamaan tyttöjä.

Yhteistyössä