Kyllä mä tiedän, et miestä ei sais neuvoa ja sen pitää saada hoitaa vauva omalla tavallaan, mut mulla MEENEE HERMOT!!!

RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni

Aktiivinen jäsen
09.09.2007
5 194
0
36
Mä en kestä... Tiedän, et mun tapa ei oo ainoo oikee, mut... :headwall:

Poika oli miehen sylissä. Näin, et sitä alko väsyttää, mut aattelin, et en neuvo. Rupes jo kitisee ja yks vaan hylskyttää. Loppujen lopuks mun oli sanottava, et pistää nukkumaan. "Joo kohta". :headwall: Ja mitä tästä seuraa - poika huutaa naamapunasena suoraa huutoa, ku on ihan yliväsyny.

No, mä sitte puen kiljuvan muksun, ku mies ei saa vermeitä sille enää, ku se on hysteerinen ja lykkään takas miehelle. Mies vie nyytin partsille koppaan ja sanon vielä et kato nyt sit, ettei se harso (tuulensuojana) pääse putoomaan sinne sen naamalle (on siis hakaneulalla kiinni, mut yks laita menee naamalle, jos ei laita sita kunnolla).

Mies haihtuu jonnekki ja mitä, noin 5min menee ja partsilta kuuluu huuto. Eiks se pirun harso oo vauvan naamalla! Ja ei se muksu nyt enää nukahda, vaan kitisee väsyneenä loppuillan. Ja mies on yövuorossa, joten kuka hoitaa äkästä muksua? MINÄ!

Ja vaan siks, et miestä ei saa neuvoa... :headwall:

Huh. Johan helpotti. :snotty:

(ja joo, voin hoitaa muksun iteki, mut mun mielestä isänki pitää saada yrittää )

Nojoo, miehillä on omat tapansa, ne ei ehkä näe "pikkuasioiden" merkityksiä, kun eivät usein joudu nukuttamaan jne.
Mä oon kertaheitolla opetellu pois tosta, aluksi oli vähän pakko kun tuli monta lääkärireissua.
Nyt on isä ja poika olleet paljon kaksin. Parikin tuntia tekee ihmeitä :)

Minä kyllä neuvon miestä! Me on keskusteltu tästä asiasta ja halutaan molemmat, että vauvanhoito sujuu hyvin ja annettaan ohjeita toinen toisellemme. Itselläni on yksi lapsi ennen yhteistämme, joten se on ollut jotenkin luonnollistakin, että mies on hoitanut ja minä olen "neuvonut vieressä". :)

Juu miehenkin pitää saada yrittää... Eikä vaan yrittää, vaan hoitaa siinä missä äitikin. Mut mun mielestä neuvoa saa, toki voi mainita ettei oma tapa o ainoo oikee. Ite oon kertonu miten tykkään itte tehdä ja sit rohkassu selvittään mikä tapa miehen mielestä on hänelle toimivin. Välillä palaa pinna, kun ei aina malta tehdä kunnolla tai mieti asiaa loppuun asti / tuu ajatelleeks kokonaisuutta. Ite kun aina tekis, tulis hoidettua niin ku tykkään ja on hyvä, mut turha mun olis sitte apuja toivoa... Helpommalla pääsee, kun opettelee kelpuuttamaan, vaikka pienen hienovaraisen ohjeistuksen kera. :)

*Muoks* Jotkut asiat on hyvä tehdä tietyllä tavalla... Niistä joutuu ainakin meillä vääntään rautalankaa, mut menee se viesti jossain vaiheessa sentään perille. On ku lapselle opettais, kun pitää niin perusteellisesti perustella. :D

(ja joo, voin hoitaa muksun iteki, mut mun mielestä isänki pitää saada yrittää )

tylsä että sun täytyy selittää tämä :( tottakai miehenki täytyy saada lastansa hoitaa.
..sit jotain rakentavaakin pitäs antaa tähän ketjuun omalta osaltani...

en osaa muutaku ymmärtää ärytykses :)

Samma här!
Meillä äippä iltaa viettämässä ja siippa kotona vaavin kanssa nukahtamisaikaan.No mitebn kävi, vauva mennyt unille ilman ruokaa vaunuihin!! No heräsi sitten 3h päästä (norm 6h) ja koko yö meni ****ski!!

AARRGGHH

Yhteistyössä