Kyllä meitä nyt koetellaan taas... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kermaperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kermaperuna

Aktiivinen jäsen
14.03.2007
1 553
0
36
Katon alla asuu siis minä, mies tyttö 2,5v, poika 1,5kk ja koira. Viikko ennen sektiota, tyttö sai 4 päivän kuumeen mitä stressasin aikani, koska halusin sen tietysti menevän ohi ennen sairaalaan menoa. Kuume loppui, mutta kaamea flunssa tuli kun oltiin kotiuduttu pojan kanssa. Tytöllä tulee AINA flunssan yhteydessä silmätulehdus (poikkeuksetta), joka tietysti tarttui vauvaan kanssa :headwall: . Täällä meni päivät putsaten silmiä ja yrittäen itse parantua. Siitä meni jokusen aikaa (siis muutamia päiviä ), niin tyttö alkoi valittamaan että alapäässä pipi. Sinne oli tullut hiertymää alapäähän ja iho punoitti todella pahasti, taas lääkäriin. Minulla oli omat ongelmani sektiohaavan kanssa, vaikka paraneminen meni todella hyvin, varsinkin kun vertaa esikoisen syntymän aikoihin. Tässä on ollut enemmän ja vähemmän lääkärissä ravaamista milloin kenenkin kanssa ja nyt koiramme on saanut kennelyskän |O ... Viimeiset kaksi yötä on mennyt valvoessa KOIRAN takia. Talossa on vauvakin, mutta se kyllä nukkuu, vaikka se olisi tässä vaiheessa se todennäköisin valvottaja. Täällä ollaan koko poppoo öisin hereillä kun koira yskii niin paljon ja kovaa... Mä oon vaan niin täynnä tätä jatkuvaa ravaamista eri paikoissa ja väsymystä. Purnausta... :headwall:

:hug: :hug: :hug: Tiedän tunteen, ikävä kyllä.

Joku sanoi joskus että kennelyskää voi helpottaa samalla tavoin kuin ihmistenkin yskää, eli huoneilmaa kosteammaksi (märkiä pyyhkeitä patterille, esim.).

Alkuperäinen kirjoittaja yh:
no ei sitä tarvi joka köhän ja p.illun märkänäpyn takia lääkärillä ravata, itehän stressit kehität. Joillakin on syöpä haloo!!!!

tähän "joka köhään" kuolee koiria ja märkänäpystä ei kukaan ole puhunut. Tykkään pitää lapsistani huolta.

Hei muuten siihen sektiohaavaan kannattaa tupsauttaa Bacibact-puuteria. Apteekista sellanen pikkupurkki. Mulla sektiohaavat on ruukannu teettää kans ja tuo on ollut toimiva. Kuivattaa ja puhdistaa haavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä lääkäri sanoi tytön alapään punoituksesta?

Lääkäri siis katsoi oliko kyseessä hiertymä vai sieni-infektio, siksi kävimme siellä. Kyseessä oli siis hiertymä ja voidetta määräsi 2krt/pvä. Kuulema todella yleisiä molemmat näistä vaivoista tyttölapsilla.

Alkuperäinen kirjoittaja rlärllä:
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä lääkäri sanoi tytön alapään punoituksesta?

. Kuulema todella yleisiä molemmat näistä vaivoista tyttölapsilla.

no älä? ihanko lääkärissä asti piti käydä tuo kuulemassa :headwall:

johan ap kirjoitti, erttä kävi lääkärillä kysymässä kumpi tytöllä on. eihän se lääkäri puhelimessa näe onko sieni vai ei.. hakkaa vaan sitä päätäsi seinään. :)

Yhteistyössä