Kyllä menee loma stressiksi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stressiä pukkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

stressiä pukkaa

Vieras
Lyhyt loma ja piti mennä jonnekkin reisuun,sitä suunniteltu jonkun aikaa. No nyt ei tietoa minne mennä,kaikki paikat varattu ja matkan pituus piti olla 2-3 päivää. No,nyt sitten tavallaan iski stressi kun pitäs se matka tehä ja myös ehtiä tavata miestä ja en millään taida keretä kaikkea.Kotiinkin olis kiva tulla ennenku työt alkaa niin et kotona olis pari päivää ainakin ennen töiden alkua. Viimesen viikonlopun vois olla miehen kans jos sillä ei ole muuta mut mun tuurilla sillä on.
En voi perua reissua kun olen luvannut lähteä,vaikka sit nukuttais veneen alla mutta jonnekkin me mennään. On tää kans stressaavaa!!

[QUOTE="mama";26711822]siis kenen kanssa sä olet lähdössä ja kenelle olet luvannut lähteä?[/QUOTE]

Kaverin kanssa lähössä ja sille siis luvannut mut haluan myös miestä nähä mut en peru matkaa miehen takia ja sen sille sanoinkin, kaveri ensin. Mut kamala stressi kun haluaa olla kaikkien kanssa .

Alkuperäinen kirjoittaja stressiä pukkaa;26712072:
Kaverin kanssa lähössä ja sille siis luvannut mut haluan myös miestä nähä mut en peru matkaa miehen takia ja sen sille sanoinkin, kaveri ensin. Mut kamala stressi kun haluaa olla kaikkien kanssa .

elämän varrella oppinut sen verran että lupauksista pidetään kiinni, menet ja teet sen mitä ja kenelle esnin olet luvannut ja vasta sen jälkeen tulee muut. asuuko mies jossain kaukana sinusta vai samalla paikkakunnalla kanssasi?

Rauhoitus nyt ensin. Muuten ei oo lomasta mitään hyötyä kenellekään. Mihin olitte ajatelleet mennä? Kyllä parin kolmen päivän reissuun pääsee vielä vaikka minne. Laivalle? Kylpylään? (jos ei itse kylpylään mahdu yöpymään, niin vaikka läheiseen hotelliin/leirintäalueelle mökkiin tms.) Vai kiinnostaako joku teitty kaupunki? Aikuisporukalla ihana reissu esim. Tampereelle: Särkkis vaikka yhtenä päivänä jne.

Yhteistyössä