Kyllä miehetkin osaavat oikutella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aggressiivisuus vs seksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aggressiivisuus vs seksi

Vieras
Aina sanotaan, että kun naisen päätä särkee yms., seksi ei maita. Mutta jos miehellä on ns. huono päivä, hän on aggressiivinen ja suorastaan vaatii naiselta seksiä! Ja sitten naisen tehtävä on tyydyttää mies. Ehei, ei näin! Seksiin tarvitaan kaksi, eikä niin, että nainen on "panolihaa".

Minusta on ihanaa kun mieheni on seksin suhteen äärimmäisen aloitteellinen ja myös aggressiivinen, toki yleensä minua ei tarvi käskeä mutta toisinaan sehän toimii loistavana innostajana.. :D
Kun komea mieheni vähän komentaa, otteet on vaativat, mmh...

Minusta on ihanaa kun mieheni on seksin suhteen äärimmäisen aloitteellinen ja myös aggressiivinen, toki yleensä minua ei tarvi käskeä mutta toisinaan sehän toimii loistavana innostajana.. :D
Kun komea mieheni vähän komentaa, otteet on vaativat, mmh...

Joo, tässä se toimii, kun "aggressiivisuus" on ns. terveellä pohjalla, mutta tarkoitan lähinnä tapauksia, jossa homma ei olekaan niin terveellä pohjalla...

Viimeksi muokattu:
Joo, tässä se toimii, kun "aggressiivisuus" on ns. terveellä pohjalla, mutta tarkoitan lähinnä tapauksia, jossa homma ei olekaan niin terveellä pohjalla...

Parisuhteessa seksi on herkkä laji, sillä voi kiusata, rangaista, nöyryttää, ilahduttaa, ihastuttaa, tyydyttä myös alistaa, alistamista se sairaalloinen agressivinen seksi on, huonolla itsetunnolla varustettu henkilö. Nainen yrittäää käyttää henkistä yliotetta ja mies yrittää lisäksi fyysisellä.
Luulen että syy löytyy syvemmältä eli ennen kuin yritetään sekstailla, jotain arjen juoksussa. Jotain mitä on tapahtunut mikä hankaa mielessä, minkä pelkää tapahtuvan taas ja taas...

Viimeksi muokattu: