Kyllä mies NÖYRYYTTI MUA! Voi jumaliste!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voivee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsensähän se mies nöyryytti ja nolasi totaalisesti, ei se sinun vikasi ap ollut.
Tsemppiä! Älä anna sen lannistaa sinua!

Varmasti se pomo ajattelisi miehestä että mikä hullu tuo on ja se mies oli äärettömän nolo tehdessään noin, MUTTA rehellisiä kun ollaan niin tuollainen tilanne jää kyllä kaivelemaan, tuollaisen muistaa aina! "Millaistahan sillä "Annalla" on kotona, miten se tuollaisen kanssa...." jnejne. Ja juorut kiertää! Kyllä business-maailmassa kiertää jutut Suomen kokoisessa paikassa piireissä nopeastikin. Eli kyllä myös tästä "Annasta" voi tulla hieman heikko ja ressukka olo joka vaikuttaa suoraan siihen ajatteluun miten hän pärjäisi työssään, miten se miehen mustasukkaisuus vaikuttaisi rentouteen asiakastapaamisissa ja edustustilaisuuksissa jne... Totta kuin kirkon rotta. Juuri tästä syystä jos olis mun mies niin sais kenkää tuollaisesta käytöksestä!

Olisin ainakin tuossa tilanteessa sanonut sille vieraalle että "Hoh, mikähän viiraus tuolla oli?! Ja että vakavan keskustelun paikka kotona...." tms.tms. Mahdollisesti olisin voinut sanoa että "Tuosta olen eroon hankkiutumassa, on se jännä tuo ihmisen mustasukkaisuus".

Meillä kyllä helvetti repeäis tuollaisessa tilanteessa. Molemmille työ on sen verran "pyhä" asia, että mihinkään siihen liittyvään ei mennä puuttumaan saati nolaamaan toista.

Itse miettisin tuossa tilanteessa lähinnä tulevaisuutta: Miten mies suhtautuu, jos joudut joskus matkustamaan työn puolesta esimiehen tai työkavereiden kanssa? Vaikka ihan yön ylikin. Tuota yksittäistä tilannetta en jäisi märehtimään, se on vain yksi (ehkä) menetetty mahdollisuus, etkä itse ole tehnyt mitään väärään. Mies kyllä joutaa nyt menemään itseensä.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Mä en todellakaan ala esitellä tuttujani (edes miestäni) noin virallisissa tilanteissa. Tervehtisin menisin eteenpäin.
Kyseessä kuitenkin työtapaaminen ison herran kanssa ja sellaisiin ei kuulu mitkään tuttujen esittelyt tms.
Jos mies olisi siihen asiallisesti pystähtynyt, olisin nöyryytyksen välttämiseksi saattanut pikaisesti esitelläkin.

Jos sun mies tulee vastaan ja pysähtyy, niin pikkasen helpommalla olisit päässyt kun olisit heti hoitanut esittelyt: tässä on mun mieheni Urpo, tässä Iso Kiho, meillä on juuri alkamassa palaveri ravintola X:ssä.

Ja tosiaan on melkoisen urpo mies jos alkaa päätään aukomaan tuossa tilanteessa. Täytyy olla jotain muutakin vialla, ja ainakaan luottamusta ei tunnu löytyvän. Sinuna miettisin onko tuollaisella suhteella kuinka pitkä tulevaisuus, ja haluanko katsoa loppuun asti mitä tuleman pitää.

Varmasti se pomo ajattelisi miehestä että mikä hullu tuo on ja se mies oli äärettömän nolo tehdessään noin, MUTTA rehellisiä kun ollaan niin tuollainen tilanne jää kyllä kaivelemaan, tuollaisen muistaa aina! "Millaistahan sillä "Annalla" on kotona, miten se tuollaisen kanssa...." jnejne. Ja juorut kiertää! Kyllä business-maailmassa kiertää jutut Suomen kokoisessa paikassa piireissä nopeastikin. Eli kyllä myös tästä "Annasta" voi tulla hieman heikko ja ressukka olo joka vaikuttaa suoraan siihen ajatteluun miten hän pärjäisi työssään, miten se miehen mustasukkaisuus vaikuttaisi rentouteen asiakastapaamisissa ja edustustilaisuuksissa jne... Totta kuin kirkon rotta. Juuri tästä syystä jos olis mun mies niin sais kenkää tuollaisesta käytöksestä!

Olisin ainakin tuossa tilanteessa sanonut sille vieraalle että "Hoh, mikähän viiraus tuolla oli?! Ja että vakavan keskustelun paikka kotona...." tms.tms. Mahdollisesti olisin voinut sanoa että "Tuosta olen eroon hankkiutumassa, on se jännä tuo ihmisen mustasukkaisuus".

Mä en halunnut olla liian rehellinen ap:lle...;)

• Tykkää
[QUOTE="Öhöm";28483158]Jos sun mies tulee vastaan ja pysähtyy, niin pikkasen helpommalla olisit päässyt kun olisit heti hoitanut esittelyt: tässä on mun mieheni Urpo, tässä Iso Kiho, meillä on juuri alkamassa palaveri ravintola X:ssä.
[/QUOTE]

Näin minäkin suosittelisin tekemään. Isona Kihon asemassa katsoisin sinun nolanneen itsesi juuri sillä, että et esitellyt siinä vaiheessa, kun mies tuli haastattelemaan, puhumattakaan siitä miten urpon vaikutelman miehesi antoi itsestään.

• Tykkää
[QUOTE="vieras";28483206]Näin minäkin suosittelisin tekemään. Isona Kihon asemassa katsoisin sinun nolanneen itsesi juuri sillä, että et esitellyt siinä vaiheessa, kun mies tuli haastattelemaan, puhumattakaan siitä miten urpon vaikutelman miehesi antoi itsestään.[/QUOTE]
Juuri näin. Ihan yleisiin kohteliaisuussääntöihin kuuluu, että nuorempi/"arvoltaan alempi" esittelee vanhemmalle/"arvoltaan ylemmälle" tuntemansa henkilön, joka saapuu paikalle ja liittyy porukkaan ts alkaa puhumaan jotakin. Eli tässä nyt oli etiketti hukassa sekä ap:ltä että hänen puolisoltaan.

• Tykkää
Aiheettomasta mustasukkaisuudesta ei kenenkään tule kärsimän. Maailma on turhankin täynnä tarinoita, joissa aihettakin on. Mutta mustasukkaisuus itsessään on tauti, josta hyvin harva paranee.

Isipappa on työtehtäviin liittyen, tai niihin liittyvän sosiaalisen elämän vuoksi vienyt varmasti satoja naisia syömään tai drinkille. Sitten isipappa vetää sädekehän päälleen ja toteaa, että ei ole koskaanikinämilloinkaan pettänyt puolisoaan edes henkisesti.

Ilman luottamusta ei ole liittoa.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
ihan käsittämättömän urpoa toimintaa mieheltäsi, olisin itse ainakin ihan pöyristynyt mikäli oma mies käyttäytyisi noin. En usko, että oma mieheni edes alkaisi itseään noin nolaamaan vaikka olisikin ollut tilanne, että en osaisi selittää vierasta mies seuraani järkevästi (jäisin pettämisestä kiinni) nostaisi varmaan kulmakarvoja ja en sen koommin kuulis hänestä. On tehnyt harvinaisen selväksi jo suhteen alkumetreillä, että ei jää tuhlaamaan aikaansa kanssani mikäli petän.
Mutta muista nyt ap se, että se oli tosiaan mies joka itsensä nolasi eikä (toivottavasti) vaikuta sinun uraasi mikäli esimiehesi ovat ollenkaan tolkkuja ihmisiä

Miksi sä purskahdit itkemään? Se susta huonoimman kuvan antoi. Mies mokasi tosiaan itsensä, ei sinua. Mä miettisin et mikäs hyssy tää on kun mustasukkaista ukkoo noin säikähtää.

[QUOTE="isipappa";28483261]Aiheettomasta mustasukkaisuudesta ei kenenkään tule kärsimän. Maailma on turhankin täynnä tarinoita, joissa aihettakin on. Mutta mustasukkaisuus itsessään on tauti, josta hyvin harva paranee.

Isipappa on työtehtäviin liittyen, tai niihin liittyvän sosiaalisen elämän vuoksi vienyt varmasti satoja naisia syömään tai drinkille. Sitten isipappa vetää sädekehän päälleen ja toteaa, että ei ole koskaanikinämilloinkaan pettänyt puolisoaan edes henkisesti.

Ilman luottamusta ei ole liittoa.[/QUOTE]

Pidätkö sä jotakin bordellia vai? :D

Kuinka monta "työtapamisia" sinulla on ollut!? Vai jäitkö kiinni joskus aikaisemmin "työtapamisesta"!?
Olisit ihan hyvin esitellä miestä sille "pomolle". Annoit itse aiheen epäillä itseäs, kun "työnsit miestä syrjään. Oliko noin kiirre siihen "työtapamiseen"!?

[QUOTE="vieras";28483372]Eli sun mielestä mies ja koko suhde on ihan terveellä tolalla kun noin tapahtuu? Normiarkea vaan?[/QUOTE]

No en mä nyt tiedä onko se normi- arkea... mutta ei toi nyt mun mielestä ole sellanen juttu, jossa tarvii laittaa eropaperit menemään. Itse olen ehkä liian ylpeä julkiseen reuhomiseen... mutta kyllä mä ymmärän miehen reaktion. Onhan se nyt perin v- mäistä, kun oma rouva tulee toisen miehen kanssa yllättäen kadulla vastaan ja kertoo vaan menevänsä lounaalle.... ja nainen on vielä silminnähden häkeltynyt tilanteesta. Kai siinä nyt kenellä tahansa alkaa päässä raksuttaa, että mitä hittoa tässä on tekeillä????
Kuten sanoin. Veikkaan että tämä pariskunta nauraa koko episodille vuoden päästä ja mies on varmasti oppinut läksynsä.

No en mä nyt tiedä onko se normi- arkea... mutta ei toi nyt mun mielestä ole sellanen juttu, jossa tarvii laittaa eropaperit menemään. Itse olen ehkä liian ylpeä julkiseen reuhomiseen... mutta kyllä mä ymmärän miehen reaktion. Onhan se nyt perin v- mäistä, kun oma rouva tulee toisen miehen kanssa yllättäen kadulla vastaan ja kertoo vaan menevänsä lounaalle.... ja nainen on vielä silminnähden häkeltynyt tilanteesta. Kai siinä nyt kenellä tahansa alkaa päässä raksuttaa, että mitä hittoa tässä on tekeillä????
Kuten sanoin. Veikkaan että tämä pariskunta nauraa koko episodille vuoden päästä ja mies on varmasti oppinut läksynsä.

No minusta tuo on taas ihan käsittämätön tilanne, että joku alkaa riehua nähdessään puolison toisen ihmisen seurassa, vaikka onkin vastakkaista sukupuolta! Mun mies ei tekis tuota ikinä, enkä kyllä minäkään hänelle, pitäähän sitä nyt sen verran toiseen luottaa. En ymmärrä sellaista suhdetta, missä jokainen kontakti vastakkaiseen sukupuoleen tulkitaan mahdolliseksi pettämiseksi.

• Tykkää

No höpönlöpön, eiköhän niillä pomoilla ole vähän muutakin ajateltavaa kuin Annan mustasukkainen mies.

Mä nyt hieman korjaan tilannett, eli mä en EHTINYT esitellä miestäni, kun se paasaaminen jo alkoi. Lopulta sain sanottua "hei kuule jatketaan kotona. Me menemmän nyt xxxx xxxxx xxxx kanssa palaveriin xxxx"

[QUOTE="isipappa";28483261]Aiheettomasta mustasukkaisuudesta ei kenenkään tule kärsimän. Maailma on turhankin täynnä tarinoita, joissa aihettakin on. Mutta mustasukkaisuus itsessään on tauti, josta hyvin harva paranee.

Ilman luottamusta ei ole liittoa.[/QUOTE]

kuule se ei ole tauti vaan normaali tunne,joka voi sitten kehittyä pahemmaksi tai olla kehittymättä..siihen vaikuttaa oleellisesti myös toinen osapuoli.

aloittajn mies on voinut kokea sen liian monta kertaa että häntä petetään, tai sitten aloittaja on pettänyt miestä tavalla tai tosielle tai jäänyt kiinni valheista tai salailee kauheesti asioit

kuule se ei ole tauti vaan normaali tunne,joka voi sitten kehittyä pahemmaksi tai olla kehittymättä..siihen vaikuttaa oleellisesti myös toinen osapuoli.

aloittajn mies on voinut kokea sen liian monta kertaa että häntä petetään, tai sitten aloittaja on pettänyt miestä tavalla tai tosielle tai jäänyt kiinni valheista tai salailee kauheesti asioit

Toki mustasukkaisuutta voi ja mielestäni pitääkin hieman tuntea, mutta ei noissa mittakaavoissa. Ja jos todellakin ei osaa hallita omia impulssejaan sen vertaa, että jättäis räjähtämiset kotioloihin, niin en kyllä kattelis päivääkään. Tai oikeastaan en kattelis edes kotioloissa rähjääjää, jos sille rähjäykselle ei tuon kummoista aihetta ole.

En mä ymmärrä mikä tuossa on v-mäistä. Jos mun mies tulis vastaan jonkun naisen kanssa ja sanois menevänsä lounaalle ni ajattelisin sen olevan bisnestapaaminen. Ei mitään ihmeellistä tai v-mäistä siinä. Sitä ehkä ihmettelisin, että mihin miehen käytöstavat unohtui kun ei esitellyt meitä, mutta siitäkin sanoisin myöhemmin kotona enkä siinä julkisella paikalla ja silloinkaan en epäilisi sen takana olevan mitään epäilyttävää.

Yhteistyössä