Kyllä minä jos muutkin... Mitä mieltä olohuoneesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja demdem
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Idea on kiva, mutta jostain syystä ei oikein miellytä mun esteettistä silmää. Jotenkin kolkon oloinen, vaikka keltainen seinä pitäisi olla piistävä eikä masentava. Mutta tärkeintähän kai on se, että viihdytte itse.

Värit varsin voimakkaat, en voisi asua tuommoisten värien keskellä. Kuvakollaasi toteutettu vähän hajanaisesti. Tommosesta saa kyllä kivan vähän ryhdikkäämmällä sommittelulla, tuo ei sitä ollut.

Miksi noita kuvia pitää olla seinällä noin paljon... ja tosiaan mullakin tuli mieleen heti 70/80-luku, noi seinät ja tuo verho...

Itse en asuis, mut jos te tykkäätte niin :)

Kovin on tyhjän näköistä. Keltaiset seinät ideana hauska, mutta sävy tosiaan ehkä vähän "kolkko" eikä sellainen pirteä. Kuva seinä on vähän erikoisesti sommiteltu, ideana toki kiva. Huonekalut on vähän haalitun näköisiä, mikä toki ymmärrettävää noin nuorilla. Idea on mielestäni koko olkkarissa ihan kiva, mutta toteutus vähän puoli tiehen jäänyt.

En itse pidä keltaisesta niin ahdistaisi asua siinä, vihreä seinä taas on tosi kivan näköinen. En kovasti välitä tuosta valokuvaseinästäkään, koska olen vuosien varrella yrittänyt karsia juuri pois kaikkea, mikä on pientä ja mitä on paljon. Joka tapauksessa kivemman oloinen kuin perus "valkoista kaikkialla ja pyökkiä kaveriksi" -setti.

Räväkkää väritystä =) Pirteä, persoonallinen ja varmaankin päivänvalolla valoisampi huone, nyt tuosta saa vähän pimeän ja kolkon vaikutelman. Tosi kiva nuoren perheen olkkari!

Pointsit persoonallisuudesta (vaikka 70-luku ja 80-luvun alku tulee mieleen), ei ole mikään tusinakoti. Nuo minimalistiset huonekalut on hienoja kanssa.
Miinusta...no, tuo seinän väri vaatii kyllä vähän sulattelua :D

Kiva koti. Iso miinus aivan liian korkealla olevista tauluista. Tuo on yleinen sisustusvirhe. Ruma sellainen. Mutta persoonallinen koti. Pidän rohkeista sisutuksista.

Vedä tota kirjahyllyä keskemmälle seinää tuolta nurkasta. Huonekalut näyttää paremmalta kun on vähän tilaa ympärillä. Tiivistäisin ja siirtäisin alemmas tota kollaasia myös. Sommittele vaikka lattialla ensin ja sitten seinään. Kuvat silmien korkeudelle! Miksi sohvapöytä on nurkassa?

En tykkää, värit ei ole yhtään mun makuun ja jotenkin kolkon oloinen. Valokuvaseinä ideana kiva, mut nyt näyttää vähän sekavalta, mut varmaan sä tykkäät siitä just sellasena:)

Persoonallinen, pirtsakka, rohkeaa värien käyttöä.Olisin kaivannut vielä isompaa kuvaa siitä vihreästä seinästä ja sohvasta.
Meillä on työhuoneessa keltaista ja vihreää, mutta ovat vaaleammat värit.Monet ovat pitäneet rohkeasta värien käytöstä ja sanoneet että meillä paistaa siellä aina aurinko..on piristävä vaikutus:)
Olohuoneessa meillä on sinistä ja vihreää(vaalea) seinissä.

Taulut pitää asettaa niin, että ne on katselukorkeudella. Mikäli niitä katsotaan sohvalta, ne saa olla hyvinkin matalalla. Nuo taulut on suunnilleen kurkihirressä. Karmivan näköiset.

Muuten aivan ihana koti. Persoonallinen.

Yhteistyössä