Kyllä minä joskus aina ihmettelen et kuinka hitossa olen kestänyt kotona näin kauan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Perheessämme on kaksi lasta. 4,5v ja 2v3kk. Näiden välissä olen ehtinyt olla puoli vuotta töissä jonka jälkeen jouduin jäämään sairaslomalle 3kk:n raskauden jälkeen. Siitä saakka olen ollut nyt kotona.
Ja kyllä minä huonoimpinan päivinä mietin et kuinka hitossa olen edes pystynyt tähän?? Oikeesti, onhan tää ihan hemmetin rankkaa noin henkisesti.
Ja luoja kiitos men vuosi sitten otimme koiran, koska siitä on muodostunut minulle elämän pelastus/henkirako kun sen kanssa ON PAKKO mennä ulos päivittäin väh. tunnin lenkille. Se jos jokin on tehnyt todella hyvää minulle!
Olisin todellakin valmis lähtemään eteenpäin elämässä!!
Välillä tuntuu vaan et sitä meinaa tulla kertakaikkisen hulluksi! Eikä sitä enää edes aina jaksa keksiä kauheasti mitään erikoista tekemistäkään. Toki ulkoillaan kaksi kesrtaa päivässä jne, mut noin niinkuin ei minusta ole leikkimään esim. lattialle lasten kanssa moneksi tunniksi.

Olen nauttinut kyllä tästä ajasta ja olen onnellinen että minulla ollut mahdollisuus tähän, mutta nyt saisi jo riittää :)

Yhteistyössä