M
"mies"
Vieras
Älä nyt viitti! |O
Viittin
Japani on toinen synkeä maa, mutta siellä on vastapainona estetiikassa paljon enemmän värejä ja tunteen/rakkauden tärkeys (buddhalaisuuden kautta) sekä vielä yhteisön apu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä nyt viitti! |O
Mikäs siinä jos kyttää, se on se aie sen takana mikä ratkaisee, jos on tarkoitus vaan ulista toisten ostoksista tyyliin "sädekehäni on niin kirkas".
Mulla kyttäyksen motiivi on arvioiminen siitä, miten kauan aikaa jonossa pitää vielä seistä.![]()
Millaisissa piireissä oikein kuljet? Itse ainakin näen ympärilläni paljo perus positiivisia ja iloisia ihmisiä. :O
Minä saatan tuijotella sen kärryn työntelijän persusta jos on sattunut hyvä kohdalleen.
Minä saatan tuijotella sen kärryn työntelijän persusta jos on sattunut hyvä kohdalleen.
todella yllättävää. Eihän miehet nyt noin tee. Ainakaan yksikään palstalaisen mies![]()
Minoon aina uskonut suoraan puheeseen. Mitä sitä kieltämään. Onhan se kivaa katsella omaa silmää miellyttäviä ihmisiä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja täks;27863314:Jospa työttömiä hävettää?
Alkuperäinen kirjoittaja Vännk;27866773:Tämäkin totta. Suomalaiset miehet kävelevät hartiat lysyssä, katse varpaisiin suunnattuna. Naamalla on päivästä riippuen joko vihainen tai masentunut ilme. Ilotonta kansaa.
Mikäs siinä jos kyttää, se on se aie sen takana mikä ratkaisee, jos on tarkoitus vaan ulista toisten ostoksista tyyliin "sädekehäni on niin kirkas".