Kyllä mua yksi asia häirittee mun ulkonäössä

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
En mä stressiä vedä ylipainosta, mutta mun kasvot joskus ärsyttää. Siis kun vaikka laihduttaisin normaalipainoon, niin ei mun kasvot kauniimmaksi muutu. En nyt sinällään ruma ole, mutta aika tavallinen. No ehkä varmaan jonkun mielestä ruma.

Oikeasti olen vähän kateellinen niille joilla on kaunis tasainen iho, meikkivoide levittyy nätisti iholle jne. Mulla kun ittellä osittain kasvoissa iho kuivaa niin pitää rasvata kunnolla ettei meikkivoide jää rumasti näkyviin. Ja silti voi mennä meikkivoide huonosti.

En mä mun kasvoistakaan mitään stressiä vedä, mutta olisi se kyllä ihan kiva olla joku Jessica Alban tai Catherine Zeta Jonesin kaltainen kaunotar. Mutta ei voi mitään.

Sori purkautuminen. :D :xmas:

Voitko kertoa tarkemmin mikä kasvoissasi on mielestäsi huonoa? Olen varma että kun katsot nykyisiä kuviasi 20v jälkeen niin henkäilet että uuh mikä kaunotar, miksi en silloin tajunnut! :)

Osta maxfactorin mineraalijauhemeikkivoidepuuteri(sanahirviö) mulla kanssa epätasanen iho, pintakuiva, punottaa pakkasella. Toi yllämainittu on tosi hyvä, saa just sen peittävän kun haluaa, mutta silti unelman kevyt iholla :heart: ja luonnollisennäkönen!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voitko kertoa tarkemmin mikä kasvoissasi on mielestäsi huonoa? Olen varma että kun katsot nykyisiä kuviasi 20v jälkeen niin henkäilet että uuh mikä kaunotar, miksi en silloin tajunnut! :)

No ne ei vain ole kauniit. Isohko nenä ja jotenkin vain kasvonpiirteet ei niin kauniit. Toinen silmä on aavistuksen pienempi, sitä ei kyllä huomaa jos ei tajua sitä varsinaisesti kattoa.

No mulla on ihan tasainen iho, mutta keltaiset hampaat ja löllö vatsa (vaikka muuten suht laiha)!

Mulla kans keltaiset hampaat, mutta yks hammaslääkäri sanoi, että se on mulle luonnollinen hammasväri. Mutta kyllä hampaat menneet huonompaan kuntoon sädehoidon jälkeen. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Osta maxfactorin mineraalijauhemeikkivoidepuuteri(sanahirviö) mulla kanssa epätasanen iho, pintakuiva, punottaa pakkasella. Toi yllämainittu on tosi hyvä, saa just sen peittävän kun haluaa, mutta silti unelman kevyt iholla :heart: ja luonnollisennäkönen!

Mulla on pintakuiva iho joka punottaa pakkasella, ja ostin L'orealin mineraalimeikkivoiteen. Ainakin se vaan pahensi tilannetta, ja jauhoksi naamaan. Myyjä sanoi että pitäisi sekoittua naaman omaan rasvaan, mutta jos on kuiva iho niin mihis se sitten sekottuu? Ei mihinkään, jää jauhoksi.

Oiskohan tuo MaxFactorin parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

No ne ei vain ole kauniit. Isohko nenä ja jotenkin vain kasvonpiirteet ei niin kauniit. Toinen silmä on aavistuksen pienempi, sitä ei kyllä huomaa jos ei tajua sitä varsinaisesti kattoa.

Auttaisiko piristykseksi vaikka hampaiden valkaisu :) Te äidit olette ihan liian epäitsekkäitä itsenne hoitamiseen.

Miulakin on ongelmia naaman kanssa. Kun ei oikein tuo meikkivoide tahdo levittyä nätisti sen kuivuuden takia. Samoin nenänpielet on hankalat, siitä meikkivoide sitten irtoaa kun pittää voidetta alle laittaa useammin ettei nenä tipu kuivuessaan kokonaan pois. Ja oon taas lihonu. Ihanaa.

No mä saan ihan hyvän meikin tehtyä kyllä jos vain kosteutan ihon kunnolla, varsinkin ne kuivat osat. Sen jälkeen kun olen pessyt naaman, niin mun pitää rasvata naama vähintään kaksi kertaa ennen meikin laittamista.

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Miulakin on ongelmia naaman kanssa. Kun ei oikein tuo meikkivoide tahdo levittyä nätisti sen kuivuuden takia. Samoin nenänpielet on hankalat, siitä meikkivoide sitten irtoaa kun pittää voidetta alle laittaa useammin ettei nenä tipu kuivuessaan kokonaan pois. Ja oon taas lihonu. Ihanaa.

Käy ihmeessä kasvohoidossa! Olet varmasti sen ansainnut.. Menet kosmetologille ja kartoitatte ongelmasi. Piristää ihan mielettömästi :)

Auttaisiko piristykseksi vaikka hampaiden valkaisu :) Te äidit olette ihan liian epäitsekkäitä itsenne hoitamiseen.

Mitä se maksaa? :snotty: Mulla kuitenkin valkaisua tärkeämpää saada hampaat siihen kuntoon ettei koko ajan reikiinny tai lähde paloja.

Alkuperäinen kirjoittaja No:

Mulla on pintakuiva iho joka punottaa pakkasella, ja ostin L'orealin mineraalimeikkivoiteen. Ainakin se vaan pahensi tilannetta, ja jauhoksi naamaan. Myyjä sanoi että pitäisi sekoittua naaman omaan rasvaan, mutta jos on kuiva iho niin mihis se sitten sekottuu? Ei mihinkään, jää jauhoksi.

Oiskohan tuo MaxFactorin parempi.

On, mulla oli eka toi maybellinen jauhejuttu, mutta kun ostin ton maxfactorin olin niiiiin yllättynyt sen paremmuudesta!

Ja lasta oottaessa miun itsetunto oli kyllä niin nollissa, että ainoo mikä siihenkin suruun auttoi oli hiukset. Ja sainkin niistä vittuilua osakseni kun teetin vaan itselleni jonkun pidennyksen.. Olin lihonut ihan sikana raskauden aikan ja aika nopeesti sain kilotkin pois, mutta nytpä on taas joku masennuskausi tms. että ei paljoa ulkonäkö kiinnosta.. Parin kuukauden aikana ostanut meikkivoiteen, ripsivärin ja puuterin. 25? ja shamppoon sekä hoitoaineen. Että ei tässä kyllä itseen tuhlata, vatteita ostanut moneen kuukauteen. Kirpparilta jonkun paidan. Mutta en oo tyytyväinen ollenkaan itteeni.

No mä saan ihan hyvän meikin tehtyä kyllä jos vain kosteutan ihon kunnolla, varsinkin ne kuivat osat. Sen jälkeen kun olen pessyt naaman, niin mun pitää rasvata naama vähintään kaksi kertaa ennen meikin laittamista.

Mitä rasvaa sä käytät? Mä olen hyväksi havainnut garnierin keltaset purnukat(kuivalle/erittäin kuivalle iholle) sekä yövoide ja päivävoide. Ei hilseile enää ja pehmeä ja kuulas nassu.

Mitä rasvaa sä käytät? Mä olen hyväksi havainnut garnierin keltaset purnukat(kuivalle/erittäin kuivalle iholle) sekä yövoide ja päivävoide. Ei hilseile enää ja pehmeä ja kuulas nassu.

No sitä Nivean sinisessä purkissa olevaa. Kosteuttaa kyllä hyvin. Ja mun budjetti kestää tuon rasvan ostamisen. :snotty:

Ota ihan rennosti vain, tänään kuin hain muksuja ryhmiksestä oli ulkona pari ryhmiksen tyttöä (about 5-6v.) huomasin kun kuiskuttelivat saapuessani portille ja kun saavuin alkoivat laulamaan minulle "hard rock hallelujaa" samalla kikatellen... :laugh:

Liekkö pikku vinkki ulkonäköön ollut kyseessä??... :laugh: :D
Hauskaa tytöillä ainakin näytti olevan, itseäkin kyllä hymyilytti.

Ei sun kannata huolestua ollenkaan, ainakaan ennen kuin vastaavia esityksiä alkaa tulla.. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Ja lasta oottaessa miun itsetunto oli kyllä niin nollissa, että ainoo mikä siihenkin suruun auttoi oli hiukset. Ja sainkin niistä vittuilua osakseni kun teetin vaan itselleni jonkun pidennyksen.. Olin lihonut ihan sikana raskauden aikan ja aika nopeesti sain kilotkin pois, mutta nytpä on taas joku masennuskausi tms. että ei paljoa ulkonäkö kiinnosta.. Parin kuukauden aikana ostanut meikkivoiteen, ripsivärin ja puuterin. 25? ja shamppoon sekä hoitoaineen. Että ei tässä kyllä itseen tuhlata, vatteita ostanut moneen kuukauteen. Kirpparilta jonkun paidan. Mutta en oo tyytyväinen ollenkaan itteeni.

Voi hanipöö :hug:
Jos sua depistää kun oot ollu kipiänä? Kun paranet niin kipität kasvohoitoon tai kampaajalle, teet jotain mukavaa ittes kanssa :) Onko teillä salia lähellä tai onko harrastus jääny hunningolle? Mä oon ollu kolme viikkoa käymättä ja heti tuntuu laiskemmalta. Ja laihemmaltaki :headwall:

Yhteistyössä