Kyllä mua yksi asia häirittee mun ulkonäössä

Eikös joku sanontakin ole,ettei nainen oo koskaan tyytyväinen ulkonäköönsä..?Et vaikka oiskin miten kaunis vaan niin silti on omasta mielestä jokin vinossa:)

No,en oo kaunis miekään..oudon näköinen ennemmin,tai no,persoonallisen tietty :laugh:
Yks jos toinenkin paikka vinossa,ihmettelenki miten tuo mies on voinut tämmöseen sotkeentua :ashamed:

Kiitti kaikille muuten noista meikkivoide- yms.vinkeistä!:)

Voi mä tiedän tunteen. Mä olin aivan varma että ainoastaan nuoret ja epävarmat naiset kärsii itsetunto-ongelmista. Siis semmoiset teinit. Mutta niinpä vaan kävi, että raskaaksi tullessani meikäläisen itsetunto romahti. Siis tällä tokalla kerralla. Eikä vaan anna myöden vieläkään, vaikka vauva on jo 5 kk.

Mä en tykkää kylläkään yhtään itsestäni. En kropastani, mutta en myöskään lärvistäni. Enkä hampaistani. Enkä mistään.

Silleen outoa, että muut ei ympärilläni huomaa miten karmivalta näytän. Mutta mä inhoan omaa peilikuvaani niin paljon että välillä hävettää mennä ihmisten ilmoille. Ja aina ihmettelen syvästi kun joku kehuu nätiksi. Kun itse näkee itsensä petolinnun arsena, päivästä toiseen.

Juuh, sorry, mä matkin sua mutta tuplasin purkautumisen :ashamed: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ihan nätiltä sä mun mielestä näytät ainakin töissä vähän laittautuneena B)

Öööö, mistäs sä tiedät miltä mä töissä näytän? :whistle: :whistle:

Kyl mää tiiän :whistle:

Mistä muka? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Voi mä tiedän tunteen. Mä olin aivan varma että ainoastaan nuoret ja epävarmat naiset kärsii itsetunto-ongelmista. Siis semmoiset teinit. Mutta niinpä vaan kävi, että raskaaksi tullessani meikäläisen itsetunto romahti. Siis tällä tokalla kerralla. Eikä vaan anna myöden vieläkään, vaikka vauva on jo 5 kk.

Mä en tykkää kylläkään yhtään itsestäni. En kropastani, mutta en myöskään lärvistäni. Enkä hampaistani. Enkä mistään.

Silleen outoa, että muut ei ympärilläni huomaa miten karmivalta näytän. Mutta mä inhoan omaa peilikuvaani niin paljon että välillä hävettää mennä ihmisten ilmoille. Ja aina ihmettelen syvästi kun joku kehuu nätiksi. Kun itse näkee itsensä petolinnun arsena, päivästä toiseen.

Voi kuule saa muutkin purkaa tuntojaan, onhan tuolla aiemminkin muut tehneet niin. Mutta sä olet mun mielestä kaunis. =)

Kaikista ärsyttävintä on kun omassa päässä on ihan eri kuva itsestäni kun miltä OIKEASTI näytän. Päässäni näytän n 19v (olen 32v),ihan mukavalta, mutta auta armias kun näkee valokuvia itsestään! Hyi helvata, nykyään välttelen jo valokuvaamisia!

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Voi hanipöö :hug:
Jos sua depistää kun oot ollu kipiänä? Kun paranet niin kipität kasvohoitoon tai kampaajalle, teet jotain mukavaa ittes kanssa :) Onko teillä salia lähellä tai onko harrastus jääny hunningolle? Mä oon ollu kolme viikkoa käymättä ja heti tuntuu laiskemmalta. Ja laihemmaltaki :headwall:

Sanoin koko jäsenyyden irti kun vitutti se, että niiden piti lähettää miule siirtolaput joita ei kuulunut kesän jälkeen niin en voinu sit käydä salilla, mutta lähetettiin kumminkin lasku jonka ne lupasi korvata ja laitoin siitä sitten viestiä, että ok että laittakaa ne laput tulemaan ja pyysin siirtämään seuraavaa laskua tuonnemmaksi ja sitten tulikin yhtä-äkkiä perintäkirje jossa miun pitää maksaa se lasku joka miule luvattiin hyvittää ja miepä erosin. Eikä miula ole rahaa mihinkään ylelliseen kun kaikki on myöhässä eikä siis omasta ansiostani :kieh: Vittu mie sanon, että ei vaan aina jaksais.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikista ärsyttävintä on kun omassa päässä on ihan eri kuva itsestäni kun miltä OIKEASTI näytän. Päässäni näytän n 19v (olen 32v),ihan mukavalta, mutta auta armias kun näkee valokuvia itsestään! Hyi helvata, nykyään välttelen jo valokuvaamisia!

Nii..Miekin oon omasta mielestäni paljon kauniimpi ku ei oo peilejä näkösällä..ja kamerat pyrin kiertämään kaukaa.Mut sitten kun pitääkin eilin eessä kävästä,nii hyi hemmetti mikä sieltä kurkistaa :ashamed:

Ei valokuvat mitään sano... Useimmitenhan ne on kauheita, epäonnistuneita.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Ja mieki puran, ihan toisen ketjussa.. Hitto..

Jos mä olen vaikka tilannut sulta joskus jotain

Ja sä mitä luultavammin sekoitat mut johonkin toiseen. :snotty: Ethän mun mielestä edes ole Teuvalta...?

En mä sekoita sua keneenkään, 100% varma.
Mä oon vähä sieltä sun täältä :saint:

Jos mä olen vaikka tilannut sulta joskus jotain

Ja sä mitä luultavammin sekoitat mut johonkin toiseen. :snotty: Ethän mun mielestä edes ole Teuvalta...?

En mä sekoita sua keneenkään, 100% varma.
Mä oon vähä sieltä sun täältä :saint:

Sä olet ilkiä kun olet tuollainen. :snotty: :D :whistle:

En jaksanut lukea ketjua, mutta voin kertoa lyhyesti oman näkemykseni ulkoisiin asioihin. Nuorena mulla oli niin suuria komplekseja ulkonäöstäni, että en voinut alasti olla miehen kanssa.

Näin reilu kolmekymppisenä voin ajatella itsestäni hiukan vapaammin ja rennommin. Mulla on poikamainen vartalo, ei rintoja tai kapeaa uumaa. En useinkaan ole hirmu laittautunut. Olen saanut niin paljon positiivista kommenttia persoonastani, että voin tuntea olevani naisellinen ja hyvä ilman sitä perinteistä naisellista lookia :)

Tekin olette varmasti jollain tavalla ihania ihmisiä!

En jaksanut lukea ketjua, mutta voin kertoa lyhyesti oman näkemykseni ulkoisiin asioihin. Nuorena mulla oli niin suuria komplekseja ulkonäöstäni, että en voinut alasti olla miehen kanssa.

Näin reilu kolmekymppisenä voin ajatella itsestäni hiukan vapaammin ja rennommin. Mulla on poikamainen vartalo, ei rintoja tai kapeaa uumaa. En useinkaan ole hirmu laittautunut. Olen saanut niin paljon positiivista kommenttia persoonastani, että voin tuntea olevani naisellinen ja hyvä ilman sitä perinteistä naisellista lookia :)

Tekin olette varmasti jollain tavalla ihania ihmisiä!

Niin eihän se kroppa ole se ainoa asia joka vaikuttaa. Mähän olen palstan mukaan ihan perseestä. :xmas: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Sanoin koko jäsenyyden irti kun vitutti se, että niiden piti lähettää miule siirtolaput joita ei kuulunut kesän jälkeen niin en voinu sit käydä salilla, mutta lähetettiin kumminkin lasku jonka ne lupasi korvata ja laitoin siitä sitten viestiä, että ok että laittakaa ne laput tulemaan ja pyysin siirtämään seuraavaa laskua tuonnemmaksi ja sitten tulikin yhtä-äkkiä perintäkirje jossa miun pitää maksaa se lasku joka miule luvattiin hyvittää ja miepä erosin. Eikä miula ole rahaa mihinkään ylelliseen kun kaikki on myöhässä eikä siis omasta ansiostani :kieh: Vittu mie sanon, että ei vaan aina jaksais.

No olipa soppa :o Mun eroamiseni meni ihan nätisti, mutta mä en tahtonutkaan mitään niin vaikeeta ku jäsenyyden siirto :D
Käyn nyt Itiksessä aamusin ennen duunia. Jansku se mut sinne ilmotti ennenku ees ajattelin vaihtaa :whistle:

Yhteistyössä