Kyllä mun mieheni mua rakastaa...:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että näin

Vieras
Höpötteli tuossa kun oltiin erään pinnallisen sinnkumieskaverin kanssa iltaa viettämässä autonostosuunnitelmistaan. Haluaa sellaisen 2 paikkaisen pikku sportin, kun miehet sellaisesta tykkäävät. Kysyin mieheltä, että miten me sillä voidaan ajaa, kun kuitenkin on tuo lapsikin olemassa...Eihän sitä lasta kotiin yksin voi jättää...!

Tähän tämä sinkkukaveri ilkeähkösti ja nasevasti mukaherjana vastasi, että sinä (siis minä kirjoittaja) olet lapsenvahti tietysti, ja kyllä mies varmasti uuteen urheiluautoon ajeluseuraa löytää.

Mitä sitten tapahtuukaan:)? Mieheni katsoo tätä jätkää hölmistyneenä ja tajuamatta edes kundín tarkoitusta ja sanoo minulle: Tottakai otetaan lapsenvahti ja yhdessä mennään ajelemaan!!

Aikas ihana minusta:)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
olipa kivasti sanottu!! :)

Kiva, että jonkun muunkin mielestä:) Ite olin aika liikkiksenä. Varsinkin, kun näitä yhteisvuosiakin alkaa olla jo takana, ja silti mies jaksaa yllättää jollain noin ihanalla lausahduksella...

Alkuperäinen kirjoittaja mielikuvitus laukkaa jo:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Jospa se haluaa sen lapsenvahdin kans ajelulle :D

Mitä jos se haluaa hurjaa seksiä yht'aikaa vaimon ja lastenvahdin kanssa...

Ihmisillä on täällä ilmeisesti huonoja parisuhteita, että on pakko alkaa louskuttamaan leukojaan heti, jos joku toinen on rakastettu+onnellinen. Hoitakaa ihmiset parisuhteitanne ja pitäkää huolta toisistanne. Ehkä teidänkin puolisonne sitten alkavat sanomaan jotain ihanan romanttista teille:)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mun mielestä tosi ihanasti sanottu.. juuri tuollaisista pienistä jutuista tulee se onnellisuus :)

mies haluaa juuri sinun kanssasi ajelulle, mikäs sen parempaa :))

Minä oon kanssa just sitä mieltä, että arjen pikku jutut on niitä tärkeimpiä asioita parisuhteessa:) Ne kun tulee useimmiten suoraan sydämestä.

Yhteistyössä