Kyllä mun mies on taitava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sen tietsikka meni täysin mykäksi eikä siis käynnistynytm enää ollenkaan.
mies teki sen kanssa päivän töitä ja nyt se taas pelittää.
Ei ihme että meillä on välillä monen kaverin ja tuttavan koneet korjattavana.

Nuo hommat on mun miehelle pikku hommia ja onpahan maksua vastaan korjannut ihan tuntemattomillekkin koneita ja ihan itte oppinut on ei ole käynyt kouluja.

Alkuperäinen kirjoittaja Taitavan miehen vaimo:
Nuo hommat on mun miehelle pikku hommia ja onpahan maksua vastaan korjannut ihan tuntemattomillekkin koneita ja ihan itte oppinut on ei ole käynyt kouluja.

No kuule just noin on meilläkin, mutta aina vaan jaksan ihastella sen taitavuutta.
Tänne tuodaan kaverin kaverin kaverin koneita ja välillä soittelvat tuntemattomat ihmiset ja pöllähtävät oven taakse koneen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Taitavan miehen vaimo:

No kuule just noin on meilläkin, mutta aina vaan jaksan ihastella sen taitavuutta.
Tänne tuodaan kaverin kaverin kaverin koneita ja välillä soittelvat tuntemattomat ihmiset ja pöllähtävät oven taakse koneen kanssa.

Häätyy kyllä tunnustaa että välillä nousee savu korvista kun aina on joku tuomassa konetta tänne ''huoltoon'' kun isäntä on muutenkin pitkää päivää töissä ja aikaa vähän perheelle mutta häätyy kyllä myöntää että ylpeä on oltava kun on kiinnostusta riittänyt ''opiskella'' kaikkia kiemuroita näistä koneista eikä ole tarvinnut maksaa kallitaa kurssi maksuja.

Yhteistyössä