kyllä olen sitten tylsä tyyppi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Miksei kukaan koskaan voi mun kans lähtee minnekään, aina on kaikilla jotain jos mulla mahis saada omaa aikaa |O
Aika harvinaista nykyään että ees kysyn ketään mihinkään kun ei ikinä kukaan lähde, no nyt taas kysyin niin ei sitten millään sovi kellekään. :'(

minä olen joku paskakasa jolle voi vaan ongelmansa purkaa ja sitten sitä taas ollaankin kun ei tunnettais ees :|

viimeks pyysin olusille yhtä kaveria ja ei sit sopinu mutta oli kun olikin sitten illalla tuolla baarissa kuitenkin, meni tyyppi lukkoon kun paukasin sitten yksin sinne. :/

Mulla on sama kohtalo. :/ Nytkin on lapset mummolassa ja joutuu lähtee ukon kaa kahestaa...luultavast. :headwall: Johan täs pari viikkoa sitte harrastettii extremee, ku oltiin ukon kaa kahestaa liikentees sitte vissii viimeeks tuommost sattunnu kymmenee vuotee...Kyl täs mun mielest joku kohtuus pitäis olla. :whistle: B)

Mullakin on sama juttu. Ja yleensä olen se viimeinen, jolta kysytään, ja aina silloin kun en yksinkertaisesti vaan pääse.

Mutta annas olla, jos jollain on huolia tai tarvii muuttoautoa (hahaa, ero tulee niin sitäpä eivät saa enää) tai apua jossain... :kieh: :kieh:

tollanen on kyl rasittavaa. en nyt muista onko mulle käyny noin mut ukolle on sillai et enne on pyydetty kuskiksi tai muuten vaan käymään mut enää ei, sit ku on auton laittoa ja sellasta niin sit kyl soitetaan.

Voi miten tutulta kuulostaa..Joskus on kyl ittenikin sanottava ei, kun eräs kaveri tekee miltei poikkeuksetta näin, et kutsuu esim. baariin tän kaveriparin kans tulee joskus 8-9 aikaan illalla, jolloin lapsenvahtia on aikas vaikeeta saada..ei meillä ainakaan oo mitään päivystävää lapsenvahtia tms.

Mut sitten jos minä pyydän kaveria jonnekin niin aina on olevinaan menoa, ja sitten kuitenkin myöhemmin saattaa kuulla että kaveri on siellä ollut, jonkun muun kans tms. Ja mulla ei tuu minnekään yksikseen lähettyy..

Kuitenkin sitten jos on kaverilla ongelmia tms. paskaa kaadettavks niskaan niin sillon kyllä kelpaan kuuntelevaks korvaks yms.

Tuo on just nykypäivän ystävyyttä;Hyötymielessä hengataan,mutta ei se aitoa ole."Joo vahiks mun lasta tänään?"ja jos suostuin,niin hyvä,mutta sama ei toiminut toisinpäin..ei koskaan.Ja silloin otetaan yhteyttä,kun ollaan jotain vailla.Muuten ei sitten tunneta.Nuita on nähty niiiiin monta tässä elämän aikana,että ei tosikaan.
Onneksi sentään löytyy kourallinen niitä,joita voin kutsua täydestä sydämestäni TOSIYSTÄVIKSI!

Voimia kaikille saman asian kanssa murehtiville!

Yhteistyössä