Kyllä oli anoppi taas pihi

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Mies lainaa veljensä luistimia tänään.. eilen illalla mies kävi hakemassa ne vanhempiensa luota.. anoppi oli luvannut viedä ne terotettaviksi tällä viikolla mutta ei sitten ollutkaan vienyt.. "kun ei tuo veli ole vielä menossa luistelemaan ja hän on muutenkin terotuttanut ne aina sitten kun liikkeessä on tarjous niin että se maksaa vain 1?"

Mä sitten kävin tänään ja maksoikin peräti 4?.. no onpahan nyt sitten miehen veljellä valmiiksi terotetut luistit kun lähtee luistelemaan talvella.. |O ärsyttävää vaan, miksi piti luvata kun ei kuitenkaan käynyt.. eikä ole siitä kiinni ettei olisi ehtinyt kun joka päivä käy ihan liikkeen naapurissa äitinsä luona kylässä..

Jos miehesi haluaa luistella terävillä luistimilla, voisi ostaa omat luistimet ja pitää ne terävinä kesät talvet. Hyvä ettei ollut hallituksen ja eduskunnan vika taas tämäkin. Kukahan tässä on pihi, kun ei ole "varaa" omiin luistimiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos miehesi haluaa luistella terävillä luistimilla, voisi ostaa omat luistimet ja pitää ne terävinä kesät talvet. Hyvä ettei ollut hallituksen ja eduskunnan vika taas tämäkin. Kukahan tässä on pihi, kun ei ole "varaa" omiin luistimiin.

No mies luistelee tasan kaksi kertaa tänä talvena.. eikä ole yli 10 vuoteen luistellut.. tuon takia vähän turhaa ostaa luistimia.. ja kun veljellään sattuu olemaan sopivat.. mutta siis mua ärsyttää eniten se, että miksi piti luvata kun kuitenkin perui? eikä tosiaan ole eka kerta..

Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:
Niin, no oishan hän voinu suoraan sanoo että viekää ite ja maksakaa.

Niinpä.. eihän tuo 4? ole summa eikä mikään.. ja kyllä mäkin nyt pääsen lasten kanssa kaupungissa käymään.. mutta kun itse aiemmin lupasi viedä.. tuo on just sellaista "kiusantekoa" mitä anoppi harrastaa.. tosin tää nyt oli pieni kiusa..

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:
Niin, no oishan hän voinu suoraan sanoo että viekää ite ja maksakaa.

Niinpä.. eihän tuo 4? ole summa eikä mikään.. ja kyllä mäkin nyt pääsen lasten kanssa kaupungissa käymään.. mutta kun itse aiemmin lupasi viedä.. tuo on just sellaista "kiusantekoa" mitä anoppi harrastaa.. tosin tää nyt oli pieni kiusa..

Olisiko ollut hyvä sanoa anopille heti, että me viemme ne itse terotettavaksi ja maksamme sen korvauksena lainaamisesta. Taidat vain olla periaatteessa kaikessa anoppiasi vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ttu:
miks anoppi on ylipäätään pitäny tuohon sotkea, eikö veljekset ole väleissä, vai molemmat vielä äidin napanuorassa kii, kun tarvii äitiä päivittäin?? :o

Miehen pikkuveli on 15v joten asuu kotona vielä.. ja anoppi tarjoutui itse viemään luistimet..

Olisiko ollut hyvä sanoa anopille heti, että me viemme ne itse terotettavaksi ja maksamme sen korvauksena lainaamisesta. Taidat vain olla periaatteessa kaikessa anoppiasi vastaan.

Niin me ehdotettiinkin, mutta halusi välttämättä viedä itse.. ilmoitti eilen illalla vasta ettei vienytkään..

Enkä ole kaikessa anoppia vastaan.. ymmärrän, että kyseessä on sairas ihminen..

Niin me ehdotettiinkin, mutta halusi välttämättä viedä itse.. ilmoitti eilen illalla vasta ettei vienytkään..

Enkä ole kaikessa anoppia vastaan.. ymmärrän, että kyseessä on sairas ihminen..

Juu sairas, eikä päässyt sairautensa vuoksi viemään. Sitten vielä nipotat.

Juu sairas, eikä päässyt sairautensa vuoksi viemään. Sitten vielä nipotat.

En sanonut, että ei pääsisi sairautensa vuoksi.. mutta sairaudesta johtuu tuo kiusan tekeminen.. siis että ei halua mitään hyvää lähimmilleen.. vaikeuttaa läheistensä eloa mahdollisuuksien mukaan.. missään ei saa auttaa..

No ette tekään sen tuhlaavaisempia ole jos ei ole varaa omiin luistimiin. Miehelläsi ei kuitenkaan enää jalka kasva joten alesta ois voinu luistimet ostaa parilla kympillä...

No ette tekään sen tuhlaavaisempia ole jos ei ole varaa omiin luistimiin. Miehelläsi ei kuitenkaan enää jalka kasva joten alesta ois voinu luistimet ostaa parilla kympillä...

Mistä alesta niitä nyt vielä saa? eikö alet ole vasta joulun jälkeen.. jos mies pysyy tänään pystyssä, niin joulun jälkeen ostetaan omat luistimet..

Eikä sen puoleen, ei huvita hirveän tuhlaavainen näin opiskelijana ollakaan.. :kieh:

Mistä alesta niitä nyt vielä saa? eikö alet ole vasta joulun jälkeen.. jos mies pysyy tänään pystyssä, niin joulun jälkeen ostetaan omat luistimet..

Eikä sen puoleen, ei huvita hirveän tuhlaavainen näin opiskelijana ollakaan.. :kieh:
Viime kevään alesta, aikainen lintu madon nappaa.

Yhteistyössä