kyllä on helppoa yhden lapsen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
sanoo kolmen lapsen äiti, jonka kaksi vanhinta tenavaa on vielä 4 päivää mummulassa :D

kerkisin tehdän aamupalan rauhassa ja syöttää kuopuksen, siivota keittiön,pistää pyykit koneeseen, petasin pedit ilman sitä ainaista kiireen tuntua ja häsläystä :o

aika tuntuu riittävän kunnon palstailuunkin :saint:

joo, monesti mietin miksen osannut arvostaa tarpeeksi aikaa yhden lapsen kanssa.. nyt niitä on neljä...... tässä pystyn istumaan vaan imetyksen varjolla.. mut en mä valita. .ihanaahan tää on että noita tuossa on.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Ihan oikeasti ei ole helppoa yks veen kanssa yrittää siivota kämppää :D
Ja joka on oppinut juuri tukia vasten kävelemään ja konttailemaan :o :headwall:

teillä sama homma kuin meillä :D

mut oikeesti,siivouskin sujuu näpsäkämmin. imurointia en ole vielä kokeillut,kun tuo typy tuntuu vähän pelkäävän sitä ääntä...

Kyllä se on helppoa, verrattuna että on useampi kitisemässä siinä. Yhden nyt vahtii siivouksen lomassa.

No höh. Mä just eilen isännälle hehkutin, että tää menee paljon kivammin kun näitä on kolme.
Kummipoika oli yökylässä ja mä kerkesin paljon paremmin siivota, kokata ja touhuta, kun isommalla neidillä oli seuraa :)
Mutta se on varmaan eri asia, kun kyse ei ole omasta, pysyvästi nurkissa pyörivästä lapsesta :D

Katotaan sitten keväämmällä, miten kolmen kanssa pärjätään.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
No höh. Mä just eilen isännälle hehkutin, että tää menee paljon kivammin kun näitä on kolme.
Kummipoika oli yökylässä ja mä kerkesin paljon paremmin siivota, kokata ja touhuta, kun isommalla neidillä oli seuraa :)
Mutta se on varmaan eri asia, kun kyse ei ole omasta, pysyvästi nurkissa pyörivästä lapsesta :D

Katotaan sitten keväämmällä, miten kolmen kanssa pärjätään.

Joo, tottakai on eri asia kun on vieraita lapsia, joita ei tarvitse ihan niin kadehtia ja tapella koko ajan kuin omien sisarusten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

mut oikeesti,siivouskin sujuu näpsäkämmin. imurointia en ole vielä kokeillut,kun tuo typy tuntuu vähän pelkäävän sitä ääntä...

Pitää välillä kymmeneen laskea,ettei mene hermot :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kyllä se on helppoa, verrattuna että on useampi kitisemässä siinä. Yhden nyt vahtii siivouksen lomassa.

Varmaan onkin,mutta toi yks on hiljaa ja paikoillaan vain silloin kun se nukkuu =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

Pitää välillä kymmeneen laskea,ettei mene hermot :D

:D

ainoa nyt mitä pitää vahtia tarkemmin on tuo neidin sohvalle nousu, kun ei ole tuota esikoista nyt vahtimassa,ettei pienempi tule päälleen alas :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
kun tytòn kaveri on meillà leikkimàssà, kàvàisee mielessà ettà voisi olla helpompaa kahden lapsen kanssa

:laugh:

Tottakai se on helpompaa jos lapsella on kaveri kylässä. Mutta älä luulekaan, että pikkusisaruksen kanssa leikkisi yhtä sievästi. :whistle: Se ois yhtä tappelua ja hampaiden kiristelyä. Ja jos toinen tekee jotain tuhmaa niin toinen ottaa mallia....

kyllä mä ainaki myönnän ihan avoimesti että on helppo yhden kanssa. aina mä syön aamupalan rauhassa ja luen lehden ja siivouksetkin sujuu, eikä oikeastaan ole asiaa mikä ei onnistuisi lapsen kanssa tai siitä huolimatta. MUTTA toinen tulossa rv 30+ että nyt nautin vielä ku sitä iloa kestää!

Ei ooo |O
Jos muut on poissa ja vaan yks kotona, se rutisee kokoajan mihin pääsis ja mitä tekis ja kysyy koska sisko/veli tulee ja...On paljon rauhallisempaa kun kaikki kolme on kotona -tai edes kaksi- ja leikkivät keskenään omassa huoneessa :saint:
Riittää että ne ruokkii, ei niitä tarvoi viihdyttää, mutta kun vaan yks on kotona, sitä täytyy viihdyttää |O

Yhteistyössä