kyllä on helppoa yhden lapsen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja vitut on.
Tää on taas tätä monilapsisten itsensä jalustalle nostamista, johon minä en lähde.
Jokainen yhden lapsen äiti tietää, että yhdenkin kanssa sitä häsläystä kyllä riittää, ei se siinä sivussa mene. Kuten ilmeisesti Pinkillä meni aikoinaan, onnea vaan rauhallisesta esikoisesta hälle. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja YHDEN LAPSEN Ä:
Ja vitut on.
Tää on taas tätä monilapsisten itsensä jalustalle nostamista, johon minä en lähde.
Jokainen yhden lapsen äiti tietää, että yhdenkin kanssa sitä häsläystä kyllä riittää, ei se siinä sivussa mene. Kuten ilmeisesti Pinkillä meni aikoinaan, onnea vaan rauhallisesta esikoisesta hälle. :headwall:

älä nyt hernettä nenään vedä :o

jos MINÄ sanon, että MINULLA on NYT helpompaa nää muutama päivä kuopuksen kans kahestaan, niin pakkoko siitä on nokkaansa ottaa?

ja mun esikko mitää rauhallinen ollut/ole :D 9kk vanhana lähti tuetta kävelemään ja voi sitä menoa siitä asti :whistle:

Minullakin on nyt vain yksi lapsi kotona viettämässä vapaapäivää kun esikoinen meni kouluun. Mutta kyllä se helppoa on kahdenkin kanssa. Ainakin minulla se on ollut helppoa,kun ikäeroa on 5v tytöillä.
Muistan kun oli vain esikoinen,niin mukana se kulki sinne minne minäkin. Se oli kyllä helppoa aikaa.

Yhteistyössä