kyllä on itäblokin *pojilla* ajotaidot hanskassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lohikäärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lohikäärme

Aktiivinen jäsen
14.11.2004
2 695
0
36
Kotka, Finland
lievästi sanoen säikähdin tänä aamuna kun olin töihin menossa.. vein pojat tarhaan ja ajoin itekseni töihin päin moottoriliikennetietä ja hiljensin punasiin liikennevaloihin ja vaihdoin vasemman puoleisen kaistan. viereisellä kaistalla oli liettualöainen tyhjä autonkuljetusrekka....

valo vaihtu vihreeks olin siinä jossain rekan perävaunun etuosan kohdalla ja höllään jarrun ja alan jatkaan matkaa...... mitäpä tekee rekka.....

kerkeen vaan nähä ku se alkaa puskemaan kylkeä mun eteen ja tämä neropatti siis kääntyy oikeanpuoleisimmalta kaistalta VASEMMALLE risteyksessä missä ei saisi siitä ajosuunnasta kääntyä yhtään mihinkään!!!!

meikäläinen lataa jarrupolkimen melkein lattiasta läpi ja vilkasen äkkiä ettei ketään oo takana ja pakki päälle ja peruutin etten jää alle!!!

huh huh kaikkea sitä onkin... mä selvisin onneks säikähdyksellä.

vajaan tunnin kuluttua sattui lähellä moottroitiellä rekkakolari kun samaa kansalaisuutta edustava ja samanlainen rekka päätti tehdä uukkarin moottoritiellä siis.... (en voi sanoa että kyseessä oli sama rekka mutta epäilen vahvasti) siinäkin rysäyksessä ilmeisesti säästyttiin henkilövahingoilta ONNEKSI

Yhteistyössä