Kyllä on kiva viikonloppu tiedossa

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Perjantaina 8-14 koulun keittiöllä tekemässä ruokaa, illalla baarilla 22-02(tai siis baari menee kiinni kahdelta että ei sieltä heti pääse pois ). Lauantai-aamulla koululle 8-14 ja illalla taas baarille 22-02. Sunnuntai-aamulla sitten taas kouluun 8-14.

On siis taas ihana Ruokamessujen aika!! :headwall: |O Kouluun matkaa 30km joten matkoihinkin menee aikaa ja keittiöllä pitää olla työvaatteet päällä viimeistään kahdeksalta, aamulla pitää nousta silmät ristissä ylös. Ja pitää vielä itte ajaa...

Maanantaina olis pitänyt heti kahdeksaksi kouluun, mutta saatiin onneks matikantunnit siirrettyä perjantai-iltapäivään. Mutta kuitenkin 2 viikkoa putkeen koulussa, eipä ole voitu laittaa vapaapäivää maanantaille :kieh: :kieh:

Niin joo on vielä epävarmaa saanko autoa käyttöön! Linkalla en pääse viikonloppuna kulkemaan

Voi ei...
Toi kuulostaa NIIN tutulta, opiskeluaikana oli just tollasia viikonloppuja. Ja usein keittiötunteja vielä pidettiin iltaa kohden, joskus venyi tosi myöhään kotiinpääsy.

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Voi ei...
Toi kuulostaa NIIN tutulta, opiskeluaikana oli just tollasia viikonloppuja. Ja usein keittiötunteja vielä pidettiin iltaa kohden, joskus venyi tosi myöhään kotiinpääsy.

Meidän luokka on perjantaille jaettu kolmeen vuoroon ja viikonloppuna ollaan kahdes vuoros.

mä voisin tulla tekeen noi sun baarivuorot :p kiinnostais ihan hirveesti se ala,mutta eipä tollaseen paikkaan ikinä näköjään haeta työntekijöitä,taitaa kaikki alalla olla tuttuja keskenään :whistle: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä voisin tulla tekeen noi sun baarivuorot :p kiinnostais ihan hirveesti se ala,mutta eipä tollaseen paikkaan ikinä näköjään haeta työntekijöitä,taitaa kaikki alalla olla tuttuja keskenään :whistle: :ashamed:

Mä olen tuohon baariin mennyt aluksi entisen koulun kautta työharjoitteluun muutaman kerran, sitten menin ennen äitiysloman alkua työkkärin kautta työharjoitteluun. Elo-joulukuu 2005 olin taas työkkärin kautta työharjoittelussa ja tammikuussa -06 aloitin sitten osa-aikaisena, kun kerran pomo niin halusi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

Mä olen tuohon baariin mennyt aluksi entisen koulun kautta työharjoitteluun muutaman kerran, sitten menin ennen äitiysloman alkua työkkärin kautta työharjoitteluun. Elo-joulukuu 2005 olin taas työkkärin kautta työharjoittelussa ja tammikuussa -06 aloitin sitten osa-aikaisena, kun kerran pomo niin halusi :D

opitko äkkiä sen homman? =)
mikähän koulutus pitäis olla? tai huolisivatkohan oppisopimuksella?

missä baarissa olet töissä (oletkohan mahtanut tarjoilla mullekkin dinksuja ;) ?

No kyllä se aika äkkiä oppii, mutta kyllä joidenkin harvoin tilattujen paukkujen kanssa on vähän hakusessa välillä.

Mulla ei ole mitään alan koulutusta vaan tekemällä olen oppinut. Se koulu josta olin tuolla baarissa työharjoittelussa oli amk ja sieltä olisin valmistunut tradenomiksi. Alkoholipassin olen suorittanut

En tiedä sitten ottavatko oppisopimuksella, mutta voithan sä kysellä!

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
muistan kun olin samassa koulussa, niin vit....ruokamessu aika kun piti siä olla töissä koko v-loppu :whistle:
nyt olen itse menossa maisteleen herkkuja :p
oletko missä meussujen aikaan töissä?

Mä olen koululla koko messujen ajan, että itse messut jää multa väliin. Meidän luokka on suuriksella vääntämässä ruokaa messuväelle.

missä baarissa olet töissä (oletkohan mahtanut tarjoilla mullekkin dinksuja ;) ?

No ootko sä käynyt Teuvalla baarissa? :whistle:

no en :whistle: luulin että oot samalla paikka kunnalla, missä oot koulussakin.... ;)
no voi harmi, ois olu kiva tavata livenä sut =) lähde mun kans messuille kierteleen, oon vähä kaveria vailla??

No ootko sä käynyt Teuvalla baarissa? :whistle:

no en :whistle: luulin että oot samalla paikka kunnalla, missä oot koulussakin.... ;)
no voi harmi, ois olu kiva tavata livenä sut =) lähde mun kans messuille kierteleen, oon vähä kaveria vailla??

Ei mulla varmaan olisi mahdollisuuksia kulkia K.joella töis, kun ei ole autoa. En mä taida jaksaa lähtiä messuille, kun koululta pääsen lähtemään niin menen suoraan kotio ja nukkumaan.

Toivottavasti en tuu kipiäksi, lauantaista asti ollu vähän väliä pää kipiä ja välillä sellainen olo kuin olis kuumetta. Erittäin huono ajankohta tulla kipiäksi. Jos Ruokamessujen aikaan on pois, niin joutuu kuulemma kaksinkertaisena korvaamaan ne tunnit! :kieh: :headwall: Mutta mähän en tasan tarkkaan korvaa jos olen kipiä ja mulla on todistus lääkäriltä tai terkkarilta.

mä oon useesti käynyt teuvalla baarissa mutten pariin vuoteen B) Oli aikamoinen paikka...muutaman kuukauden kävin kun halusin kehystystä opiskella ihan huvikseni kun liittyy ammattiini :D

Alkuperäinen kirjoittaja venera:
mä oon useesti käynyt teuvalla baarissa mutten pariin vuoteen B) Oli aikamoinen paikka...muutaman kuukauden kävin kun halusin kehystystä opiskella ihan huvikseni kun liittyy ammattiini :D

Ollaan sitten voitu nähdä toisemme B) Mikäs vika Teuvassa? :whistle: :xmas:

Yhteistyössä