Kyllä on mennyt paskaksi toiminta me&i:lla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luottotiedot kunnossa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ehkä luottotiedottoman ei kannata tilata niin kallitta vaatteita kuin esim. Me&I:lla.

Suksi sudaniin ei kaikki luottotiedottomat oli köyhiä

ja miksi ei luottotiedoton saisi ostaa????Ja maksaa käteisellä....

...ja maksaa kortilla nettipankissa syyskuusta alkaen, kun uusi systeemi saadaan käyttöön.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ehkä luottotiedottoman ei kannata tilata niin kallitta vaatteita kuin esim. Me&I:lla.

Öhh.. ei ME&I vaatteet ole kalliita. Eikä kaikki luottotiedottomat ole köyhiä. Vaikka velka olisi jo maksettu niin se merkintähän näkyy vuosia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä:
hei kaikki! Me&I- vaatteiden myyntiin on tulossa ihan muutaman viikon sisään systeemi, jolloin tuotteet voi maksaa etukäteen ennen tuotteiden saamista. :)

Tämän mäkin kuulin myyjältäni. Saa kuulemma maksaa luottokortilla. Mulla vaan ei ole luottokorttia enkä sellaista saakaan, koska on luottotiedoissa merkintä...

Ei tarvita luottokorttia, ihan tavallinen pankkikortti/electroni käy.

Alkuperäinen kirjoittaja tiedoton:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä:
hei kaikki! Me&I- vaatteiden myyntiin on tulossa ihan muutaman viikon sisään systeemi, jolloin tuotteet voi maksaa etukäteen ennen tuotteiden saamista. :)

Tämän mäkin kuulin myyjältäni. Saa kuulemma maksaa luottokortilla. Mulla vaan ei ole luottokorttia enkä sellaista saakaan, koska on luottotiedoissa merkintä...

Ei tarvita luottokorttia, ihan tavallinen pankkikortti/electroni käy.

Hyvä.

Hei,
ovatko ne vaatteet ihan oikeasti mielestänne hintaansa nähden laadukkaita. Sellaisia pehmeitä materiaalejahan niissä on jkäytetty, mut eikö ne värit haalistu ihan samalla tavalla kuin muissakin (halvemmissa) merkeissä?! Aika yksinkertaisella kaavalla valmistettujakin ovat (helppoja tuotannossa), joten mahtuvat kyllä varmasti suurimmalle osalle lapsista. Entäpä sitten istuvuus? Meillä ainakin ihan normaalikokoisella lapsella vaatteet roikkuvat tosi löysinä, kunnes hihansuut ovat jo lyhyet. Minä löydän Lindexistä ja H&M:lta ihan yhtä hyvin kestäviä, halvempia ja sopivampia vaatteita. Eivät silti ole mitään gliterihirvityksiä tai aikuisten vaatteiden kopioita. En myöskään ymmärrä, miksi Me&I valmistaa lastenvaatteiden kopioita aikuisille. Sittenhän lapset ja aikuiset käyttävät edelleen samanlaisia vaatteita...

Mä olisin myös tilannut lapsilleni vaatteita tuolta mutta se tyssäs siihen kun en saanut käteisellä maksaa.
Ihme touhua!
Ja piti olla luottokortti jollei laskulle halunnut ostaa!!

Siis aivan järjetöntä meininkiä!
Kysyin että voiko ees pankkikortilla maksaa niin ei.
Vain laskulla TAI luottokortilla.

Hyvä jos tuo on muuttumassa.

Alkuperäinen kirjoittaja höppänä:
Hei,
ovatko ne vaatteet ihan oikeasti mielestänne hintaansa nähden laadukkaita. Sellaisia pehmeitä materiaalejahan niissä on jkäytetty, mut eikö ne värit haalistu ihan samalla tavalla kuin muissakin (halvemmissa) merkeissä?! Aika yksinkertaisella kaavalla valmistettujakin ovat (helppoja tuotannossa), joten mahtuvat kyllä varmasti suurimmalle osalle lapsista. Entäpä sitten istuvuus? Meillä ainakin ihan normaalikokoisella lapsella vaatteet roikkuvat tosi löysinä, kunnes hihansuut ovat jo lyhyet. Minä löydän Lindexistä ja H&M:lta ihan yhtä hyvin kestäviä, halvempia ja sopivampia vaatteita. Eivät silti ole mitään gliterihirvityksiä tai aikuisten vaatteiden kopioita. En myöskään ymmärrä, miksi Me&I valmistaa lastenvaatteiden kopioita aikuisille. Sittenhän lapset ja aikuiset käyttävät edelleen samanlaisia vaatteita...

Ottamatta kantaa meandin laatuun, niin valmistusmaalla on vaikutusta hintaan. Mielummin ostan portugalilaisia vaatteita kuin kiinalaisia. Mitä tulee mitoitukseen, niin olisiko kiva, että kaikki vaatteet sopisivat vain yhdentyyppisille lapsille. Kun niitä on laihoja ja pulleita, joillain on pitkät raajat ja toisella lyhyet. Hyvähän se on että erilaisia mitoituksia on, jotta lapsille löytyy kaikille jotain päälle. Se että ne eivät sovi teille, ei tee koko merkistä huonoa laajemmassa mittakaavassa.

Minä en saa lapseni vaatekaappia täydennettyä kokonaa yhdeltäkään merkiltä. Tuskin kukaan saa. Hyvä että on vaihtoehtoja. Olisi hirveätä olla vain lindexin ja henkkamaukan valikoimien armoilla. Kaikille ei ole se hinta ensisijainen ostokriteeri. Lindexiltä saa ihan kivoja velourhousuja, hieman ekologisiakin malleja, mutta se KIINA valmistusmaana on todella suuri miinus. Pitäisi boikotoida....

http://www.meandi.fi

Yhteistyössä