Kyllä on "mukavaa", totta tosiaan :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis kun ensin oli se rota / muu vatsatauti-epidemia meillä, ja kesti sen 2 vko:a, ja sit siihen perään influenssaa, joka kesti kanssa sen reilut 2vko:a ja nyt ollaan oltu hätinä viikko terveinä kaikki, niin eikös tää ala taas...

Mulla tuli itselle eilen kuume, ja olo on... no... väsyttää, palelee, päätä särkee, heikottaa... ja tänäaamuna sit tää 2½v tyttö myös... melkein 40 astetta kuumetta |O

*Tahtoo juosta niin kauas, kun missä pippuri kasvaa... :snotty: *

Meillä oli myös kolme viikkoa sitten koko perhe (meitä vain kolme) pahassa vatsataudissa. Pari viikkoa väliä ja viikko sitten nousi tytölle kuume, nuha, yskä. Nyt on korvat tulehtuneet ja kuumetta edelleen. Penisiliinikuuri meneillään. Mies on kuumeessa ja hirveä nuha+yskä. Itse vielä ihan ok, mutta tämän päivän aikana on tullut kova päänsärky, paleltaa, nenä vuotaa...saas nähdä onko sitä itsekin kohta kunnolla kipeänä TAAS!! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Daniella:
Eikös teillä ollu 9 lasta. Muistanko oikein? Voimia sulle, hyvä kun itse pystyy siivoomaan 3 lapsen oksennukset ja hoitaa niiden kuumetaudit.

Juu, 9:hän näitä tenavia on.
Onneks vasta tuo 1 niitä nyt kipeenä, mutta toisaalta sekin, että terveet yksilöt jaksavat vaatia... siinä missä tuo sairastunutkin, ja kun itsellä on niin huono olo... Plääh.
Jos itse ois terve, niin ois ihan erilaista koko touhu.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Siis kun ensin oli se rota / muu vatsatauti-epidemia meillä, ja kesti sen 2 vko:a, ja sit siihen perään influenssaa, joka kesti kanssa sen reilut 2vko:a ja nyt ollaan oltu hätinä viikko terveinä kaikki, niin eikös tää ala taas...

Mulla tuli itselle eilen kuume, ja olo on... no... väsyttää, palelee, päätä särkee, heikottaa... ja tänäaamuna sit tää 2½v tyttö myös... melkein 40 astetta kuumetta |O

*Tahtoo juosta niin kauas, kun missä pippuri kasvaa... :snotty: *

Eijei, älä tänne päin juokse, meillä ollaan justiinsa tervehdytty nuhasta.. Jos satut tän kunnan läpi juoksemaan niin voidaan tarttua vaik uudestaan :snotty: :laugh:

influenssa oli kamalaa, meillä toipumiseen meni lähes 3 viikkoa kaikkineen... nyt vasta tuntuu, että alkaa olla kunnolla terve, mutta kuinkahan kauan... "miettii"...
Jaksamista sinne... ei ole helppoa hoitaa lapsia kun on itse sairaana ja korkeassa kuumeessa...

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Daniella:
Eikös teillä ollu 9 lasta. Muistanko oikein? Voimia sulle, hyvä kun itse pystyy siivoomaan 3 lapsen oksennukset ja hoitaa niiden kuumetaudit.

Juu, 9:hän näitä tenavia on.
Onneks vasta tuo 1 niitä nyt kipeenä, mutta toisaalta sekin, että terveet yksilöt jaksavat vaatia... siinä missä tuo sairastunutkin, ja kun itsellä on niin huono olo... Plääh.
Jos itse ois terve, niin ois ihan erilaista koko touhu.

:hug:

Ja se on nii karseeta kun menee sit kaikki läpi ja kun on iso porukka, niin rinki kestää aikansa, symppaan täysillä vaikka ite on joutunu vaan kahden sairaan lapsen kans oksentaan. :wave:

Yhteistyössä