Jos se on niin, että kaikki mikä ei tapa, vahvistaa niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Potki perseelle tollasta äijää :o tai sitten teet niin että lähdet vähäksi aikaa huizin nevadaan ja jätät sen selviytymään kakaroiden kanssa, oppiipahan arvostamaan.

En mie oikeesti kehtaa alkaa haastamaan riitaa eto-asiasta. Silloin kun tuo ei kieänä satu olemaan, niin hoitaa lapsia ihan kympin arvoisesti.
Ja arvostaa siäkin, että mie oon kotona. Tää päivä nyt ei vaan ollut kelleen kiva, eihän kukaan nauti mahataudista, saatika siitä, että viemärit menee tukkeeseen. Ja yrittihän hää niitä aamulla ekaks aukoakin, mutta eipä onnistunut.

Että kyllä tuo hyvä mies on... miekin tuota kirjoitin vähän kiukuspäissäni, kun väsyttää, muttei voi nukkua (makuuasento alkaa yököttämään) ja toinen vetelee ihan umpisikeitä, eikä edes myötätunnosta valvo (mikä on kyllä ihan järkevääkin, mitä sitä molemmat valvomaan, huomenna muuten väsyttää molempia ).

mä uskon että sulla on tosi hyvä mies, moni mies ei tänäpäivänä perusta teidälaista perhettä.
ne on vaan sellasia kun ne sairastaa.
itsellä kun on viisi lasta on n.puolet sun kokemuksista tässä perheen koossa.
jos sen ukon veivais joka ärsytyksen jälkeen ulos, ei kohta suomessa olis vapaita peräkammarinpoikia, vaan ne olis mulla kierrätyksessä!

Pitää niiltä ukoiltakin vaatia jotakin, eikä alistua tekemään kaikkea itse. Tuollaiset ukot luottavat siiihen, että kyllä se vaimo tekee ja ovat kuin äidin pieniä ressukoita kipeinä. Eivät siis mitään miehiä.

Onneksi minulla on vastuunsa kantava mies, eikä mikään määkivä lammas! Yhdessä kuuluu sairaudet ja muutkin vaikeudet hoitaa. Ehkäpä joku ei edes uskalla vaatia tätä.

Kuulehan ap. Sinä jos kuka voit sunnuntaina ihailla lippujen liehuntaa ja puhtaalla omallatunnolla ajatella, että ne liehuvat juuri sinulle.Ja siitä miehest senverran, että ihan tavallinen se on,ihan varmast useimmat miehet taantuu lapsiksi jälleen kun jostain kivistää.Silti ovat terveinä arjen supermiehiä.

Alkuperäinen kirjoittaja justina:
Kuulehan ap. Sinä jos kuka voit sunnuntaina ihailla lippujen liehuntaa ja puhtaalla omallatunnolla ajatella, että ne liehuvat juuri sinulle.Ja siitä miehest senverran, että ihan tavallinen se on,ihan varmast useimmat miehet taantuu lapsiksi jälleen kun jostain kivistää.Silti ovat terveinä arjen supermiehiä.

Tui tui, silittäkäämme luuserimiesten päitä!

Äidin tissille kaikki vastuunpakoilijat!

Yhteistyössä