Kyllä on ollut hyvä päivä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipu

Aktiivinen jäsen
12.09.2007
1 879
0
36
Lasten kanssa leivottiin pullaa heti aamusta ja sen jälkeen käytiin pyörällä hautausmaalla viemässä isälle kynttilä. Nyt on lihapullat uunissa ja perunat odottaa muusin tekijää. Sit vielä kaupassa käynti ja lapsille namia, ehkä myös itselle... :D
Ja saunaankin vielä...

=)

mulla oli tosi rasittava työpäivä (mut mulla on aina kun työkaveri on mitä on..)
mutta työpäivän jälkeen näin kaks kaveria ja nyt odottelen et tulis kyyti ja pääsisin lähtee likkakaverin luo viihteelle =)

Mulla kanssa kiva päivä ollut,vaikka töissä olenkin:)saatiiin kamun kanssa sovittua vkl kaksistaan,ikinä en oo ollut lasten aikana vkl pois kotoota :D

Muutenkin hyvät fiilarit,teijän päivä kuulostaa kanssa kivalta :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
=)

mulla oli tosi rasittava työpäivä (mut mulla on aina kun työkaveri on mitä on..)
mutta työpäivän jälkeen näin kaks kaveria ja nyt odottelen et tulis kyyti ja pääsisin lähtee likkakaverin luo viihteelle =)

Hauskaa iltaa! =)

Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
=)

Hauskaa iltaa! =)

samoin!!!! =)

Yhteistyössä