A
auttamisen ilo
Vieras
tämä emäntä on katkaissut jalkansa ja jalka on kipsissä. kotityöt on hankala tehdä. Lapset ovat vielä ala-aste ikäisiä , toinen ekalla ja toinen kolmannella. Mies tulee huomenna vasta kotiin on viikko reissu hommissa. naapurini asuu tuossa 1km päässä onkin lähi naapurimme. kävin siivoamassa talon, pesemässä pyykit ja laitoin kuivumaan. vein itse leivottua pullaa ja leipää sinne, käyn vielä kaupassa hänelle kunhan omat lapset tulee koulusta niin haeteen porukalla kauppatavarat hänelle ja meille.. Olin siellä aamulla jo kello 7. mulla on loma päivä tänään. heidän lapsensa kävivät meillä yksi ilta hakemassa meidän lasten pelejä lainaksi ja kertoivat asiasta ja sanoivat että äiti on niin harmissaan kun ei saa mitään tehtyä. kyllä emäntä kyyneleet silmissä minua kiitteli, halasi ja kertoi miten iloinen oli avustani. tuli itselle todella hyvä mieli! Olen tehnyt jotain hyvää! tämä on uskomatton tunne!
ensi viikollakin käyn hänelle kaupassa ja katson jos voin muutenkin taas auttaa.
ensi viikollakin käyn hänelle kaupassa ja katson jos voin muutenkin taas auttaa.