Kyllä on taas äitiys kovilla tuon 3-vuotiaan kanssa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3 veen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

3 veen äiti

Vieras
Ymmmärtää asioita, osaa varmasti listata ainakin sata asiaa mitä ei saa tehdä, mutta käytännön sovellutuset eivät suju.........

Juuri karkasi kauppaan, hävisi ihan totaalisesti sinne.

Olin ostoskärryihin nostamassa, kun ensin taisteltiin siitä että voiko vaan roikkua niissä - lähti nuolena juoksemaan leluostolle päin ja minä perästä, mutta kun olin leluosastolla niin lapsipa ei siellä ollutkaan - löytyi lopulta, mutta monta tuskanhikistä minuuttia ehti kulua.

Kun suuttuu, niin viskoo leluja, potkii seiniä, kaikkea mistä vaan ääntä saa aikaiseksi ja kun kerrostalossa asutaan niin en oikein pysty hyväksymään tuollaista käytöstä tai muutenkaan.

Me voidaan lähtiessä sopia aivan kaikki asiat ja ehkä alku meneekin sovitusti, mutta jossain vaiheessa pieni villiviikari saa voiton pojassa ja meno on sen mukaista.

Säälin melkein pojan hoitajaa, tosin ei taida päivähoidossa ihan noin mahdoton olla.

Kuulostaako tutulta 3 veen käytökseltä vai onko täällä joku erityislapsi kasvamassa??

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kuullostaa ihan meidän tytöltä. En vieläkään anna kävellä (=juosta) vapaana kaupassa kun on salaman nopea eikä tottele yhtään mitään. Ikää kohta 3v.

Minäkin olin kärryihin nostamassa poikaa, kun oikeasti ei voi antaa juoksennella kaupassa.

Huomiset lapsimessuhaaveet taidan haudata tosi syvälle :(

mä oon nykyään keksinyt sen että jos halutaan mennä jonnekin messuille tai näyttelyyn yms. niin otan tytön kummin tai jonkun muun mun kaverin mukaan. Muita aikuisia tottelee kiltisti :D ja kävelee näiden kanssa kiltisti käsikädessä!

Yhteistyössä