Kyllä on tosi paha mieli taas :( facebookista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Ollaan siskon kanssa pahoissa riidoissa,ei tervehditä edes,ja sukulaisten luona yritetään käydä eri aikoihin (on muuten vaikeaa)...Kuulin nyt että sisko kyttää minun facebook-sivujani,ja tekee niistä omia johtopäätöksiä ja raportoi muilla sukulaisille näitä teorioitaan! No koska ei olla MISSÄÄN tekemisissä (vaikka MINÄ olen yrittänyt sopia,mutta sisko on se joka ei anna periksi eikä halua sopia),niin poistin facebook-kavereista.
No sisko sitten poisti minut perhesuhteistaan ,se menee minusta jo liian pitkälle! Hänellä näkyy profiilissaan vain 1 veli + serkut.

sukua ollaan vaikka ei väleissä ollakaan...Onko minullakin nyt sitten vain yksi veli enää,siskoja ei yhtään...?
Mitä mieltä, onko tuo oikein kun minähän se kavereista poistin kuitenkin?

Noh noh, riidat on riitoja. usein sukulaisten, eritoten sisarusten kanssa juuri pahimpia. Aika kuluu, siskosi leppyy. Älä ota vakavasti oikeesti hei :) On tuttua hommaa täälläkin.

Eihän se Facebook ole todellista elämää!! Hei haloo... vai meinaaksää, et jos sä poistat vaikka sen sun siskos sieltä kaverilistalta, niin sä ole oikeastikkin deletoinut hänet? :laugh:

Miten joku voi elää koko elämänsä vain facebookin kautta, en ymmärrä!

Mulla kyllä hän näkyy sisaruksena, et ei varmaan facebook ole poistanut :(

Noh joo tätä ei pysty enää selvittämään,ihmettelen miksi sisko silti utelee muilta sukulaisilta meidän elämästä,vaikka itse ei halua olla missään tekemisissä :/
Ja oikeesti ollaan yli 30 vuotiaita kumpikin,mutta kun tarpeeksi loukkaantuu niin.......

Onko se vaan uteliaisuutta vai jotain muuta, mutta en kyllä tykkää yhtään että meistä puhutaan ihmisen kanssa joka ei ole meidän kanssa väleissä!

Facebookin arvo on noussut huimasti viimeisen puolen vuoden aikana,jolloin ei olla oltu väleissä.
Se on ainoa kommunikointiväline, kun taas aiemmin oltiin melkein päivittäin puhelinyhteydessä.

Siksi tuntuu aina ahdistavalta,kyllä se selvä viesti on että välit eivät enää korjaannu.

[QUOTE="hmm";23915694]Epäilen, että FB poisti sinut sieltä sisaruksista, koska et ole enää hänen kaverinsa![/QUOTE]

Ei fb poista ketään sisaruksista vaikka ei olis kaveri. Kyllä se sisko on tehnyt sen ihan itse.
Mulla on fb:n mukaan vaan yksi sisko, koska en ole muiden kanssa tekemisissä, niin ei ole tullut edes mieleen lisäillä niitä sinne perhesuhteisiin :D Kaikki mun kaveritkin uskoo, että mulla on vain yksi sisarus, vaikka oikeasti meitä on monta.

Miksi et esittäisi nöyrää aikuista ja pyytäisi häneltä anteeksi, välinne saattaisivat korjaantua. Mä olen kerran jos kaksikin joutunut itse nöyrtymään vaikkei riidan syy olisikaan ollut minun vikani. Siskot voi olla hankalia toisilleen. Mutta sinuna kuitenkin koittaisin korjata tilanteen vaikka sillä yhdellä puhelinsoitolla tai viestillä. Koska elämä on liian lyhyt vihan pitoon. Kun on kyse kuitenkin rakkaasta ihmisestä. Hän on selvästi kiinnostunut sun elämästäs muttei kykene itse anteeksi pyyntöön. Oikeesti hei, ole sä se aikuinen.

[QUOTE="hmm";23915694]Epäilen, että FB poisti sinut sieltä sisaruksista, koska et ole enää hänen kaverinsa![/QUOTE]

no niinhän siinä käy..

kasvakaa aikuisiks molemmat!!!!! tajuat kai että jos siskos ajaa huomenna kolarin ja kuolee, niin sit on pikusen liian myöhästä mennä pyytämään anteeks, mistä ikinä lapsellisesta jutusta ootkaa siskon kans välit katkassu. herätkää ihmiset.. mikä menee vikaan et siskon kans noin pahasti riitaantuu. sopikaa asia!

Miksi et esittäisi nöyrää aikuista ja pyytäisi häneltä anteeksi, välinne saattaisivat korjaantua. Mä olen kerran jos kaksikin joutunut itse nöyrtymään vaikkei riidan syy olisikaan ollut minun vikani. Siskot voi olla hankalia toisilleen. Mutta sinuna kuitenkin koittaisin korjata tilanteen vaikka sillä yhdellä puhelinsoitolla tai viestillä. Koska elämä on liian lyhyt vihan pitoon. Kun on kyse kuitenkin rakkaasta ihmisestä. Hän on selvästi kiinnostunut sun elämästäs muttei kykene itse anteeksi pyyntöön. Oikeesti hei, ole sä se aikuinen.

Joo ja ps. älä tee sitä Facebookissa...

nyt sovitte tommosen älyttömän riidan jos facebookissa tehdyt toiminnat saa jopa pahanmielen aikaan! Se sun siskos, varmasti teillä on ollut yhdessä kivaa ja hauskaakin, nyt kojaat tilanteen ennenkuin on liian myöhäistä. Jos hän ei millään ilveellä suostu välien selvittelyyn tai hyväksy anteeksipyyntöäsi niin sitten annat olla. Hän järkiintyy itse aikanaan.

Olen yrittänyt soittaa mutta ei vastaa..ja kuulin että on puhunut muilla sukulaisille kostonhimoissaan täyttä skeidaa,ja loukkaannuin vaan lisää..

Mut aika jännä että tuollalailla poistaa sisaruksista silti,eihän se sisaruus mihinkään katoa!!!

mistä te riitelette? mikä on syynä... mielenkiintoista kuulla onko se tyyliin pientä mielipide eroa tai ihan kunnon riita kuten että on haukkunut sun lapsia rumiksi äpäriksi tms.

Facebookin arvo on noussut huimasti viimeisen puolen vuoden aikana,jolloin ei olla oltu väleissä.
Se on ainoa kommunikointiväline, kun taas aiemmin oltiin melkein päivittäin puhelinyhteydessä.

Siksi tuntuu aina ahdistavalta,kyllä se selvä viesti on että välit eivät enää korjaannu.

Tai jospa siskosi otti sen selvänä viestinä, ettei välit enää korjaannu kun poistit hänet kavereistasi. ?
Lisäksi siskosi voi kysellä kuulumisiasi sukulaisiltya ja yhteisiltä tutuilta koska kaipaa sinua ja haluaa tietää mitä sinulle ja sinun elämääsi kuuluu.
Kannattaisiko yrittää vielä kerran aikuisten pikeasti sopia? Ja ihan oikeassa elämässä, ei facebookissa kuten joku jo neuvoikin...

• Tykkää
Reactions: emppu75

Yhteistyössä